Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا در سیستان و بلوچستان, کادر درمان تزریق دوز چهارم واکسن را تنها راه مقابله با شیوع مجدد می‌دانند. - اخبار استانها -

با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا در کشور و به دنبال آن در استان سیستان و بلوچستان, کادر درمان تزریق دوز چهارم واکسن را تنها راه مقابله با شیوع مجدد می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب غزنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درزاهدان با تاکید بر اینکه این هفته زمان طلایی تکمیل واکسیناسیون کرونا و تزریق نوبت یادآور واکسن است، اظهار داشت: در حال حاضر 14 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بستری هستند که ابتلای پنج نفر آنها قطعی تشخیص داده شده است. خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در پی ابتلا به این ویروس در استان گزارش نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه  آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کشور و استان در روزهای اخیر افزایش داشته، گفت: در روزها و هفته‌های آینده تجمعاتی مانند عید قربان، برگزاری نماز عید و دید و بازدید و مراسمات عروسی، بازگشت حجاج و ... را شاهد خواهیم بود که در صورت بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی منجر به افزایش آمار کرونا در سیستان و بلوچستان و بازگشت شرایط بحرانی خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه شهروندان تقاضا داریم ضمن توجه به حساسیت شرایط کنونی بیماری کرونا و برای حفظ سلامت خود و اطرافیان، نسبت به تکمیل واکسیناسیون کرونا و نوبت یادآور آن اقدام کرده و از حضور در تجمعات غیرضروری خودداری و در صورت لزوم با ماسک شرکت کنند.

طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان 14000 شغل ایجاد کرده استآغاز به کار مجدد پروژه‌های متوقف استان سیستان و بلوچستان در سفر رئیس جمهوراستاندار سیستان و بلوچستان: تمهیدات ترافیکی برای سهولت تردد زائران پاکستانی در دستور کار است

استاندار دز چهارم واکسن کرونا را دریافت کرد 

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز با حضور در یکی از مراکز هفتگانه واکسیناسیون زاهدان، دز چهارم واکسن کرونا را دریافت کرد.

حسین مدرس خیابانی پس از دریافت واکسن اظهار داشت: با توجه به شیوع مجدد امیکرون در کشور و رشد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا به مردم استان توصیه می‌کنم ضمن مراجعه به مراکز واکسیناسیون و دریافت دز یادآور، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

 استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در فضاهای مسقف و اجتماعات استفاده از ماسک و رعایت سایر دستورالعمل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

وی از فعال کردن مجدد جلسات استانی ستاد کرونا خبر داد و افزود: کاهش ابتلا و فوتی‌ها موجب عادی انگاری شده بنابراین  لازم است با توجه به صدمات و تبعات جبران‌ناپذیر کرونا به سلامت و زندگی افراد و اختلال در کسب و کار و به ویژه آموزش، تزریق دز یادآور واکسن و استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی با جدیت دنبال شود.

مدرس خیابانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خواست با استفاده از ظرفیت طرح شهید سلیمانی و بسیج نسبت به افزایش مراکز واکسیناسیون و استقرار پایگاه های سیار به منظور واکسیناسیون عمومی اقدام کنند.

انتهای پیام/392/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان چهارم واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و باهدف ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.
سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد .
وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان بررسی شد که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود دو هزار گلخانه خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه‌های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان