Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:16:06 GMT

ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۸۷۰۳

ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی

قاسم ابراهیم زاده گفت: در حال حاضر شهریه مصوب مدارس غیردولتی توسط سازمان مدارس غیر دولتی در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری شده و موسسان مدارس غیردولتی موظف هستند پس از پرینت ابلاغ شهریه، آن را در معرض دید خانواده‌ها در مدرسه قرار دهند.

شهریه ثابت مدارس غیردولتی حداقل ۴ میلیون تومان و حداکثر ۱۷ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان شهریه بر اساس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، ساختارفضا، میزان اجاره بها، تجهیزات و هزینه سرانه نیروی انسانی مدارس به استناد ماده ۱۵ قانون مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی مصوب مجلس شورای اسلامی در قالب الگوی تعیین شهریه مشخص و ابلاغ می‌شود.

موسسان حق دریافت رقمی مازاد بر مبلغ ابلاغ شده ندارند و اولیا دانش آموزان به محض مشاهده تخلف می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفنی که در محل ثبت نام نصب گردیده به ستاد ثبت نام استان اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی روی سایت مشارکت‌ها قرار گرفته است، اضافه کرد: تیم‌های نظارتی در اداره‌کل آموزش و پرورش بامحوریت اداره ارزیابی عملکرد استان بر شهریه مدارس غیردولتی نظارت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهریه مدارس مدارس غیر دولتی مدارس غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

خورشیدی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی