Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: پیمان بابایی به همراه مدیربرنامه‌هایش باشگاه تراکتور و هواداران آن را سر کار گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاظم محمودی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه تراکتور در خصوص پروسه مذاکره این باشگاه با پیمان بابایی، اظهار داشت: مرحله نخست مذاکره با بابایی در تبریز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در آن جلسه به صراحت اعلام کرد که در ایران فقط برای تراکتور بازی خواهم کرد و تراکتور اولویت اول تا دهم من است. همچنین از باشگاه درخواست کرد تا برای مشخص شدن قیمت‌ها، چند بازیکن جذب کند و قول داد حدود یک الی دو میلیارد تومان کمتر از بازیکنان جدید قرارداد خواهد بست.

وی افزود: مرحله دوم مذاکره در دفتر تهران انجام شد و این بازیکن مبلغ فوق‌العاده‌ بالایی را درخواست کرد. باشگاه نیز رقم پیشنهادی خود را افزایش داد اما این بازیکن بازهم قرارداد همکاری را امضاء نکرد و گفت باید با مدیر برنامه‌هایم مشورت کنم و ایجنت بابایی هم فردی هست که حرف‌هایش قابل اتکا نیست.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه سومین مرحله مذاکره با بابایی در تبریز انجام شد، تصریح کرد: باشگاه در مرحله سوم مذاکرات، پیشنهاد قبلی را به صورت قابل توجهی افزایش داد و قرارداد منعقد شد و آماده امضا طرفین بود و حتی برای پرداخت نقدی نصف مبلغ قرارداد نیز توافق و چندین آپشن قابل توجه نیز در قراردادش درج شد‌. در ادامه جلسه که یکی از دوستان نزدیک ایشان نیز حضور داشت،  این بازیکن با اجتناب از امضای قرارداد منعقد شده، به بهانه بررسی چند بند از قرارداد و مشورت با مدیر برنامه‌هایش، قرارداد را با خود برداشت و برد و حتی حین ترک جلسه با همه دست داد و به صراحت اعلام کرد که خیال‌تان راحت، من مردانه دست دادم و اگر در تراکتور نمانم، مَرد نیستم و سرم برود هم سر قولم هستم.

محمودی ادامه داد: بابایی به باشگاه اعلام کرد برای رفع مشکلاتم به تهران می‌روم و سپس برای امضای قرارداد به تبریز باز می‌گردم. او در ادامه پس از مشورت با مدیر برنامه‌هایش درخواست تغییر در چندین بند را داد که باشگاه نیز با درخواست این بازیکن موافقت و پیش‌نویس قرارداد را آماده و برای او ارسال کرد. طی روزهای گذشته بارها با بابایی تماس گرفتیم که هر بار بهانه تراشی و امروز و فردا کرد که در نهایت پس از چند روز سرکار گذاشتن باشگاه و هواداران تراکتور، با تیم دیگری قرارداد امضاء کرد. متأسفم برای چنین ورزشکارانی که تعصب و غیرت از یادشان رفته و به راحتی قول‌ و قرارهای‌شان را زیر پا می‌گذارند.

وی ادامه داد: بابایی از آکادمی باشگاه تراکتور رشد کرده و مدیون فوتبال آذربایجان و تراکتور است. ناراحتی ما به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای و ناجوانمردانه ایشان و مدیربرنامه‌هایش است، وگرنه این بازیکن به عنوان یک مهاجم آمار چندان جالبی نداشت و باشگاه تراکتور خیلی بزرگتر از این افراد است. قطعاً مهاجم بهتر و گلزن‌تری جذب خواهیم کرد. مدیر برنامه‌های این بازیکن فردی معلوم الحال است که طی سالیان گذشته با اقدامات خود فوتبال ایران را به تباهی کشانده و یکی از عوامل ایجاد التهاب در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران همین فرد است. بی‌اخلاقی‌های این ایجنت، به اعتبار سایر ایجنت‌های شرافتمند فوتبال ایران آسیب زده و  باشگاه تراکتور این رفتارها را بی‌جواب نخواهد گذاشت و ما مطمئناً از این ایجنت که یک تنه فوتبال ایران را به سمت نابودی می‌کشاند، به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شکایت خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در پایان تأکید کرد: وای به حال بازیکنی که ادعای تعصب دارد اما با رفتار غیرحرفه‌ای تیم شهرش را سرکار می‌گذارد و مطمئناً در آینده چنین بلایی را سر تیم‌های دیگر هم می‌آورد. همچنین تأکید می‌کنم که باشگاه آمادگی انتشار پیش‌نویس قراردادها در هر کدام از مراحل مذاکره و درخواست‌های کتبی بازیکن برای تغییر در بندهای قراردادش را دارد.

پیمان بابایی به استقلال پیوست + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مدیر برنامه باشگاه تراکتور فوتبال ایران برنامه هایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: امیدوارم هواداران در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین حسین‌زاده، پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: اول از همه خسته ‏نباشید می‌گویم به همه بچه‌ها. چه آنهایی که ۱۲۰ دقیقه بازی کردند، ‏چه آنها که تعویضی آمدند و چه آنها که ۹۰ دقیقه بازی کردند. ‏ذوب‌آهن تیم خوبی است. تیمهای آقای رفیعی همیشه در فاز دفاعی ‏عالی کار می‌کنند و این برای ما کار را مقداری پیچیده کرد. ما وقتی گل ‏اول را زدیم بچه‌ها کمی تمرکز را از دست دادند. من گل اول ذوب‌ها را ‏ندیدم ولی بچه‌ها دویدند و تلاش کردند و در نهایت در ضربات پنالتی ‏بازی را بردیم.

او درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: اینکه پورحمیدی یکی از بهترین گلهرهای ایران است که هیچ ‏شکی در آن نیست. حسین همیشه زحمت کشیده و در خیلی از بازی‌ها ‏ما را نجات داده مثل بازی با صنعت نفت. بعضی بازی‌ها هم اتفاقاتی ‏می‌افتد که شاید به مذاق هوادار خوش نیاید. ولی حسین همیشه ‏خودش را نشان داده و امروز هم این را ثابت کرد.

وینگر تراکتور درباره تشویق بازیکنان توسط هواداران و اهمیت ‏این روحیه بالا در آستانه بازی با استقلال گفت: هوادار سرمایه اصلی ‏این تیم است و گاهی تنش‌هایی بین هوادار و بازیکن هم رخ ‏می‌دهد ولی هوادار باید بداند هیچ بازیکنی نمی‌خواهد تیم ببازد. ‏بازیکن‌ها هم بعد از باخت ناراحت می‌شوند و این نیست که بگویید ‏فقط هوادار ناراحت می‌شود. به خدا قسم بعد از باخت ما شاید تا ‏صبح نخوابیم. این شغل ما است. ما اگر فوتبال بازی نکنیم چه باید ‏بکنیم؟ باید در تاکسی اینترنتی کار کنیم؟ همانقدر که هوادار ناراحت می‌شود ‏ما هم ناراحت می‌شویم. فقط ما نمی‌توانیم بروز بدهیم. ما وقتی ‏می‌بازیم نه تحمل خانواده را داریم و نه می‌توانیم هیچ کاری بکنیم. ‏دست‌شان درد نکند که حمایت‌مان کردند و امیدوارم در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که با حذف پرسپولیس و استقلال آیا تراکتور ‏مدعی اصلی قهرمانی است؟ بیان کرد: من نمی‌دانستم پرسپولیس حذف ‏شده. جام حذفی همیشه جام شگفتی‌هاست. آن زمان که ما ‏استقلال بودیم هم همه مدعیان حذف شده بودند ولی ما به نساجی ‏باختیم و اگر اشتباه نکنم فینال بین نساجی و آلومینیوم بود. این ‏جام هم جام شگفتی‌ها است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا ‏جام را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است