Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان ثبت‌نام و ارسال اثر در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکاسی» و «مستندنگاری» ششمین جشنواره تلویزیونی مستند تا پایان تیر ماه تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ با اعلام دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند، بنابر استقبال مستندسازان، عکاسان و خبرنگاران از بخش‌های فیلم مستند، عکاسی و مستندنگاری و درخواست آنان، زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند تا 29 تیرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه ثبت نام جشنواره در ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۹ تیرماه بسته شده و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مستندسازان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های «فیلم مستند» و «مجموعه مستند» برای شرکت در این رویداد ارسال کنند. هم‌چنین عکاسان فعال در حوزه «عکاسی مستند» نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این رویداد ملی شرکت کنند و بخش مستندنگاری نیز پذیرای گزارش‌های مستند خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالین رسانه‌ای خواهد بود.

براساس این گزارش، مهلت ارسال اثر به جشنواره تلویزیونی مستند، پیشتر 20 تیرماه اعلام شده بود که این زمان تا 29 تیرماه تمدید شده است. علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com مراجعه کنند.

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری» آغاز به کار کرده و شهریورماه 1401 به دبیری محسن یزدی، مدیر شبکه مستند سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عکاسی سینما ششمین جشنواره تلویزیونی مستند ششمین جشنواره تلویزیونی مستند فیلم مستند ارسال اثر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد