Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی گزارشی به اعضای این نهاد، از آغاز غنی‌سازی با سانتریفیوژهای پیشرفته IR-۶ در تأسیسات فردو توسط ایران خبر داد.

به گزارش ایمنا، خبرگزاری رویترز اعلام کرد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی گزارشی به اعضای این نهاد، از آغاز غنی‌سازی با سانتریفیوژهای پیشرفته IR-۶ در تأسیسات فردو توسط ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است که هدف ایران از راه‌اندازی این سانتریفیوژها افزایش سطح غنی‌سازی از پنج درصد به ۲۰ درصد است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز تزریق گاز هگزافلوراید اوارنیوم غنی شده پنج درصدی به آبشار ۱۶۶ سانتریفیوژی IR-6 را در تأسیسات فردو توسط ایران را تأیید می‌کند.

منبع: ایلنا

کد خبر 587106

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیاست سیاست بین الملل آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان انرژی اتمی سایت فردو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام و رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران در طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • توافق مشترک مارس مبنای تعامل ایران و آژانس است/ آغاز تهیه پیش‌نویس برای تعاملات آینده
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی