Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن هوادار درباره وضعیت خودش پس از جدایی قطعی از استقلال گفت.

به گزارش ایسنا، بابک مرادی، بازیکن هوادار در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم اظهار کرد: چهار، پنج روز است که تمرینات ما با کادر فنی جدید شروع شده و به طور جدی تمرین می‌کنم. آخر این هفته قرار است برای اردو به ترکیه برویم.

او درباره طولانی شدن روند تمدید قراردادش با هوادار توضیح داد: من اینجا خیلی راحت بودم چون با مدیریت و کادر رسانه دوست بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من آخر فصل استوری خداحافظی از هوادار گذاشتم چون فکر کردم کادر فنی قبلی (عنایتی) می‌تواند خیلی کمک کند اما هیچ اتفاقی نیفتاد. خیلی معرفت نشان دادم اما هیچ معرفی ندیدم ولی اشکال ندارد. درس‌های خوبی یاد گرفتم و این درس‌ها را برای زندگی لازم داشتم. خدا را شکر که تمدید کردم و خوشحالم.

بازیکن هوادار در پاسخ به این سوال که آیا این فصل شگفتی‌ساز می‌شوند، بیان کرد: من سابقه کار با آقای الهامی را دارم. در ماشین‌سازی تیمی با آقای خطیبی و الهامی تشکیل دادیم که می‌گفتند مدعی اصلی سقوط است اما تیمی تشکیل شد که نیم فصل اول پنجم جدول شدیم. آقا ساکت خیلی جوان‌گرا و فنی است. یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادم با هوادار، آقا ساکت بود چون فکر می‌کنم او می‌تواند من را احیا کند.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ بیست و دوم با اعصاب آرام‌تر رفتار می‌کند، گفت: قبلا خیلی شلوغ بودم اما الان خیلی آرام شده‌ام. خیلی معرفت گذاشتم ولی معرفت ندیدم. الان سربه زیرم و می‌خواهم ازدواج کنم. دیگر هیچ حرفی نمی‌خواهم بزنم. آقا ساکت خیلی من را قبول دارد و خودم هم فنی‌ام را قبول دارم.

او در ادامه درباره این که بهتر نیست استقلال را فراموش کند، توضیح داد: بیشتر ضربه‌هایی که خوردم، خودم زدم. همه چیز را فراموش کردم و پخته‌تر شدم.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از فرهاد مجیدی ضربه خورده است، اظهار کرد: نه آقای مجیدی نبود. من از استقلال صحبت نمی‌کنم و فقط به عنوان یک هوادار نتایجش را پیگیری می‌کنم. در حال حاضر تمرکز من روی هوادار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بابک مرادی تیم فوتبال هوادار تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال