Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فریبا ولی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی بسیج جامعه زنان ۲۱ تیرماه مصادف با روز عفاف و حجاب تجمع بزرگ زنان و دختران فاطمی را در قلعه فلک‌الافلاک خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با پایان این اجتماع، افتتاحیه نمایشگاه توانمندی زنان را داریم، ۵۰ غرفه برای زنان توانمند که ترجیحا زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستند، پیش‌بینی شده که دستاوردهای آنان مورد بازدید عموم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با بیان اینکه توانمندی زنان در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: صنایع دستی، صنایع تبدیلی و محصولات فرهنگی، پخت انواع نان و غذای محلی، دوخت چادر با کمترین قیمت، فروش محصولات ارگانیک از جمله این توانمندی‌ها است.

ولی‌پور بیان داشت: چند غرفه از این نمایشگاه به محصولات فرهنگی اختصاص پیدا کرده که خدماتی همچون حضور مشاوره رایگان، حضور مشاوره مذهبی رایگان، پاسخ به شبهات دینی، پاسخ به سوالاتی پیرامون واقعه غدیر و کرسی آزاداندیشی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی زنان لرستان تا یک هفته برقرار است، گفت: این نمایشگاه از ۲۱ تیرماه شروع و تا ۲۷ تیرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه عفاف و حجاب اجتماع زنان فاطمی توانمندی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این تجمع با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود.

حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی خواهند کرد و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6093595

دیگر خبرها

  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین