Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار از مرحله بین قاره‌ای لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل صربستان به پیروزی رسید و به جمع ۸ تیم برتر در مرحله نهایی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی ایران در دوازدهمین و آخرین بازی از مرحله بین قاره‌ای لیگ ملت‌های والیبال 2022، امروز شنبه 18 تیر 1401 در سال «ارگو» شهر گدانسک کشور لهستان به مصاف تیم ملی صربستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید تا صعود خود را به جمع 8 تیم برتر و مرحله نهایی قطعی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در شرایطی با هم روبرو شدند که ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان به واسطه 3 سال حضورش در ایران، شناخت کاملی از روحیه و سطح فنی بازیکنان ایرانی داشت. علاوه بر این، کنار گذاشتن او در آستانه المپیک در حالی سهمیه المپیک را برای ایران کسب کرده بود، میل او برای شکست دادن تیم سابقش را بیشتر می‌کرد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی از طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) اسنفاده کرد. پیروزی ایران در دیدار، شاگردان عطایی را راهی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها می‌کرد.

بازیکنان صربستان که چیزی برای از دست دادن نداشتند و بازیکنان ایران که این بازی را به چشم جواز صعود مرحله نهایی می‌دیدند برای هر امتیاز به تمام قوا جنگیدند و پا به پای هم امتیاز گرفتند تا ست تعیین کننده نخست را به سود خود تمام کنند. دو تیم تا امتیاز 33 مساوی پیش رفتند ولی ایران در نهایت با سرویس بدون بازگشت میلاد عبادی پور، 33 بر 31 برنده شد. توپ‌گیری‌های محمدرضا حضرت‌پور در این ست، کمک بزرگی برای تیم ایران بود.

تیم ایران، ست دوم را بهتر آغاز کرد و از حریف پیش افتاد و میلاد عبادی‌پور در اواسط ست به دلیل مصدومیت، زمین را ترک کرد و مرتضی شریفی جای او را گرفت. صربستان، امتیازات عقب افتاده را با حملات بهتر و ساده انگاری بازیکنان ایران جبران کرد و نتیجه نزدیک شد. عبادی‌پور در ادامه به بازی برگشت و امتیاز 25 و پایانی در این ست هم با سرویس بدون بازگشت او به دست آمد. ایران در ست دوم 25 بر 21 پیروز شد. دفاع روی تور ایران در این ست، قابل توجه بود.

ست سوم، فرصت دیگری برای قدرتنمایی تیم ایران بود. انگیزه بالای شاگردان عطایی، بازیکنان حریف را تحت تاثیر قرار داده بود و کولاکوویچ مجبور به تعویض الکساندر آتاناسیویچ شد. تیم ایران در این هم 25 بر 12 و در مجموع 3 بر صفر برنده شد و به مرحله نهایی صعود کرد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2022 با حضور 7 تیم برتر مسابقات و ایتالیا (میزبان) از روز چهارشنبه 29 تیر 1401 در شهر بولونیا ایتالیا آغاز می‌شود.

تیم میزبان با تیم هشتم، تیم دوم با هفتم، تیم سوم با ششم و تیم چهارم جدول رده‌بندی با تیم پنجم دیدار خواهند کرد. تیم‌های برنده نیز راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

تیم ملی ایران پیش از این دو بار با اسلوبودان کواچ و ایگور کولاکوویچ به مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال صعود کرده بود.

نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

فرانسه یک - آرژانتین 3
کانادا صفر - آمریکا 3
آلمان یک - ژاپن 3
چین 3 - بلغارستان یک

نتایج دیدارهای ایران در لیگ ملت‌های 2022 به شرح زیر است:

ایران 3 - چین یک
ایران صفر - هلند 3
ایران 3 - استرالیا یک
ایران صفر - ژاپن 3
ایران صفر - بلغارستان 3
ایران 3 - آمریکا صفر
ایران صفر - برزیل 3
ایران 3 - کانادا صفر
ایران 3 - لهستان 2
ایران یک - ایتالیا 3
ایران 3 - اسلوونی صفر
ایران 3 - صربستان صفر

پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران مقابل اسلوونی/ نگاه جدی شاگردان عطایی به مرحله نهایی

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ ملتهای والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال مرحله نهایی لیگ ملت عبادی پور تیم ایران ایران صفر تیم ملی ایران 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد