Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل صربستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲  حریف خود را شکست دهد.

در این مسابقه بهروز عطایی از ترکیب محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی تیم ملی ایران در شرایطی رقم خورد که هدایت صربستان را ایگور کولاکوویچ برعهده داشت.

به این ترتیب صعود شاگردان بهروز عطایی به دور نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال قطعی شد و حالا ملی‌پوشان ایران باید در ادامه مسیر خود به میزبانی ایتالیا به مصاف حریفان بروند. تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم توانست مقابل لهستان و اسلوونی هم به پیروزی برسد و نتیجه را به ایتالیا واگذار کرده بود.

کد خبر 689388 برچسب‌ها خبر مهم والیبال - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها