Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@11:23:54 GMT

صعود ایران به مرحله نهایی با پیروزی مقابل صربستان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۹۷۲۱

صعود ایران به مرحله نهایی با پیروزی مقابل صربستان

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل صربستان به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال رسید.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه مقابل صربستان به میدان رفت و سه بر صفر (۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲) پیروز شد و به دور نهایی این مسابقات صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

والیبال ایران در این بازی بسیار خوب بازی کرد به طوری که شاگردان کولاکوویچ مبهوت قدرت والیبالیست‌های ایران شدند. والیبال ایران در این بازی، در بخش حمله موفق بود و توانست ۴۸ امتیاز از به دست بیاورد درحالی که صربستان در این آیتم تنها ۴۰ امتیاز کسب کرد.

در بخش دفاع روی تور، تیم ملی والیبال ایران درخشید و ۱۴ امتیاز به دست آورد درحالی که صربستان تنها به کسب ۶ امتیاز در این بخش بسنده کرد.

در بخش سرویس مستقیم، تیم ملی والیبال ایران عملکرد بسیار خوبی داشت و ۷ امتیاز کسب کرد درحالی که صربستان در این آیتم تنها یک امتیاز به دست آورد.

والیبال ایران در این بازی پر اشتباه ظاهر شد و صربستان از اشتباهات ایران ۱۹ امتیاز کسب کرد درحالی که ایران از اشتباهات صربستان ۱۶ امتیاز به دست آورد.

به گزارش ایسنا،  ایران در هفته سوم این رقابت‌ها سه پیروزی مقابل لهستان، اسلوونی و صربستان به دست آورد و برابر ایتالیا شکست خورد. به این ترتیب در مجموع سه هفته با هفت برد و پنج باخت در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت و به دور نهایی رسید.  

دور نهایی این مسابقات از جمعه، ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر آغاز می‌شود. صعود ایتالیا، ژاپن، آمریکا، لهستان، فرانسه، برزیل و ایران به دور نهایی قطعی شده است. هلند هم برای حضور در جمع هشت تیم به یک برد نیاز دارد.  /ایسنا

انتهای پیام

منبع: فردا

کلیدواژه: والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران دست آورد دور نهایی هشت تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امشب تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سایپا تهران رفت. 
این بازی از آغاز یک نبرد پر برخورد بین بازیکنان دو تیم بود، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 
محمد عمری در دقیقه ۶۴ موفق شد گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوانی‌ها به ثمر برساند و پس از آن تنها ۵ دقیقه بعد از آن و در دقیقه ۶۹ محمد حسین خسروی مدافع پیش‌تاخته سایپا این گل را جبران کرد.
پس از آن ملوان با موقعیت‌های زیادی که روی دروازه داشت چند مرتبه تا یک قدمی گل دوم رفت، اما این ماجرا تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۱۹، حسین صادقی هافبک خلاق ملوان موفق شد با یک ضربه تماشایی گل پیروزی بخش آنها را وارد دروازه سایپا کند.
با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار علاوه بر شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، حالا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران قرار می‌گیرند و باید خودشان را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند.

دیگر خبرها

  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد