Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@07:10:04 GMT

قتل پسر جوان با ضربات تبر

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۹۷۷۷

قتل پسر جوان با ضربات تبر

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زابل قاتلی که چند روز قبلی جوان اصفهانی را در استان مازندران به قتل رسانده و به جنوب شرق کشور متواری شده بود دستگیر شد.

سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی دریافت اخباری از پلیس آگاهی استان مازندان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری و تحت تعقیب آن پلیس، به سیستان و بلوچستان شناسایی مخفیگاه قاتل و دستگیری او در دستور کار قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این متهم 43 در تاریخ دوازدهم تیر ماه سال جاری به وسیله ضربات تبر جوانی 24 ساله و اهل استان اصفهان را در یکی از باغات شهرستان قائم شهر استان مازندران به قتل رسانده و به شمال سیستان و بلوچستان متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مخفی شدن قاتل فراری در مناطق حاشیه ای شهرستان زابل، کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان، تلاش گسترده ای را برای دستگیری او آغاز که در نهایت با کار بی وقفه و شبانه روزی خود محل اختفاء این متهم را شناسایی کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی به محل اختفاء قاتل فراری اعزام و او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از 48 ساعت فرار دستگیرکردند.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تبر قتل مازندران حوادث سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی های قضایی، اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو، فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودروی کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6093059

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان