Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن فرانسوی و ورودی جدید روسونری نخستین مصاحبه‌اش را پس از حضور در ایتالیا انجام داد.

یاسین عدلی پس از انتقالش از بوردو، مصاحبه ای طولانی انجام داده که در طی آن درمورد انتقالش، آشناییش با برخی از بازیکنان میلان و نقشش در آینده‌ی باشگاه صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش فوتبال ایتالیا یاسین عدلی 21 ساله که تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو از بوردو به روسونری پیوسته بود، فصل گذشته به صورت قرضی برای همان بوردو بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون به اردوی میلان آمده و به تیم استفانو پیولی ملحق شده است.

عدلی در مصاحبه با شبکه باشگاه میلان در مورد انتقالش به روسونری و آخرین فصلش در بوردو صحبت کرد.

او گفت:

بازی در یکی از بهترین باشگاه های جهان و بهترین باشگاه ایتالیا، افتخار بزرگی است. مطمئناً فصل گذشته‌ام با بوردو، فصل سخت و پیچیده‌ای بود. سه فصل گذشته، فصول سختی را تجربه کردم چرا که بوردو در بحران قرار داشت. با این حال، این سختی ها و مشکلات به من کمک کرد تا تبدیل به انسان کامل تری شوم و در مواجهه با موقعیت‌های سخت بتوانم بهتر تصمیم بگیرم. حالا من می‌توانم با یادآوری [لحظات سخت] گذشته و نگاهی به آینده، در لحظات سخت تصمیمات درستی بگیرم و بر مشکلات فائق شوم.

او به تعداد زیاد فرانسوی زبانان میلان اشاره کرد و گفت:

وقتی باشگاهی مثل میلان با شما تماس می گیرد، دیگر اهمیتی ندارد که چه بازیکنانی در این باشگاه حضور دارند؛ شما [به عنوان یک بازیکن] قطعا دوست دارید برای میلان بازی کنید. اگرچه هم تیمی بودن با بازیکنان فرانسوی زبان، مزیت بزرگی است. میلان از هر چیزی برایم بزرگتر و با اهمیت تر است؛ تنها چیزی که می خواستم این بود که به این باشگاه بزرگ بپیوندم.

این بازیکن فرانسوی به سال‌های اول فوتبالش که در آکادمی پاری سن ژرمن حضور داشت، گریزی زد:

من در آکادمی پاری سن ژرمن با بالو توره و مینان هم تیمی بودم. مایک کمی از من بزرگتر است، بنابراین مدت طولانی‌تری بازی های او را تماشا می‌کردم. در عوض سابقه بازی با توره را دارم. بنابراین ما قبلاً شناخت کمی از هم به دست آورده‌ایم؛ در میلان می‌توانیم بهتر و دقیق‌تر هم را بشناسیم. هم بازی بودن با دیگر بازیکنان اهل پاریس نیز، برای من نکته مثبتی است.

عدلی درمورد بن ناصر نیز گفت:

من اسماعیل را به خوبی می شناسم. مدت زیادی است که من و بن ناصر ایجنت مشترکی داریم. من فکر می کنم بن ناصر بازیکن بزرگی است؛ او احتمالا یکی از بهترین هافبک های حال حاضر جهان باشد. کاری که او انجام می دهد باورنکردنی است و من مطمئن هستم که می تواند حتی بهتر از این هم بشود. بن ناصر می تواند به بازیکنی مشهور و بزرگ در دنیای فوتبال تبدیل شود.

عدلی در مورد پست مورد علاقه اش نیز گفت:

اولویت من تنها بازی کردن برای میلان و حضور در ترکیب اصلی است. با هر پستی که مربی برایم درنظر بگیرد، سازگار خواهم شد. بنابراین من اولویتی در خصوص پست بازی ندارم. در پست های مختلف بازی کرده ام و این [انعطاف پذیری تاکتیکی و چند پسته بودن] یکی از ویژگی های من است.

این بازیکن 21 ساله درمورد حضور در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

بازی در لیگ قهرمانان اروپا از زمانی که پسربچه‌ی کوچکی بودم، رویای من بوده؛ وقتی شما به صورت حرفه ای وارد فوتبال می‌شوید، قطعاً یکی از رویاهای شما حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. اینکه احتمالاً در این رقابت‌ها حضور خواهم داشت، هیجان انگیز است. من می‌خواهم تا جایی که می‌توانم خودم را آماده این رقابت‌ها کنم.

عدلی در ادامه از علاقه شدیدش به موسیقی پرده برداشت:

من به موسیقی علاقه زیادی دارم. چرا که پدرم، من و خواهر و برادرم را در آموزشگاه موسیقی ثبت نام کرد. در واقع من چهار سال ویولن می زدم، خواهرم پیانو می نوازد و من به نوازندگی خواهرم بسیار توجه دارم؛ چرا که علاقه زیادی به پیانو به طور کل به موسیقی دارم.

عدلی در نهایت درمورد تجارب گذشته خودش و عملکرد زین الدین زیدان، اسطوره فرانسوی جهان فوتبال، اظهار نظری داشت:

زیدان بازیکنی است که من بسیار او را تحسین می‌کنم. بازی‌های زیادی از زیدان تماشا کردم. من سه فصل در بوردو بودم و 100 بازی در لوشامپیونه انجام دادم؛ بنابراین تجربه خوبی کسب کرده ام.

حالا من به یک باشگاه کاملا متفاوت قدم گذاشته‌ام؛ باشگاهی که گروه فوق‌العاده‌ای از بازیکنان را در خود جای داده است. حالا باید با این باشگاه [و استانداردهایش] سازگار شوم و آماده باشم که به مربی و تیمم کمک کنم و سعی کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

اخبار داغ 

غافلگیری سران منچستریونایتد و تن هاخ از قصد رونالدو برای جدایی از بین رفتن میراث کارلوس کی روش در دوران دراگان اسکوچیچ معارفه کریم بنزما در سانتیاگو برنابئو؛ 13 سال گذشت شاهرخ بیانی: یکدل و متحد نباشیم در جام جهانی سوژه خنده می‌شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بن ناصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقاومت فلسطین ضربات مهلک جدیدی به اشغالگران وارد کرد.

گردان‌های قسام اعلام کرد که یک تانک مرکاوای اشغالگران اسرائیلی را در شرق رفح در جنوب نوار غزه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و آن را به آتش کشیده است.

قسام همچنین تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها با گروهی از نظامیان اسرائیلی که در داخل ساختمانی در محله الشوکه در شرق رفح پناه گرفته بودند، درگیر شدند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از هدف قرار گرفتن مرکز نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم خبر دادند.

این منابع به برخاستن دود از این مرکز پس از حملات خمپاره ای به آن اشاره کردند.

کد خبر 6099408

دیگر خبرها

  • قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود