Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی صربستان پس از شکست شاگردانش مقابل ایران و ناامید شدن از صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اظهار داشت: اول از همه بایستی به تیم ایران تبریک بگویم. بازی بسیار خوبی بود. برای آن‌ها در مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم تیم ایران را در فینال این رقابت‌ها ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول این مسابقات تیم ایران فوق‌العاده بازی کرد.

وی در ادامه افزود: در ست اول فرصت این را داشتیم تا این ست را به سود خود به پایان برسانیم. ولی ایرانی‌ها به ما نشان دادند که تا آخرین امتیاز مبارزه می‌کنند. وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. میلاد هم به عنوان رهبر این تیم بود که تا آخرین لحظه آن‌ها را همراهی کرد.

کولاکوویچ در ادامه در مورد نسل جدید والیبال ایران گفت: همانطور که گفتم وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. از عملکرد آن ها سورپرایز نشدم چرا که میدانستم بازیکنان جوان ایران در رده‌های پایه قهرمان جهان شدند و در این تورنمنت فرصت این را پیدا کردند که توانایی های خود را اثبات کنند.

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها موفق به شکست قاطع و سه بر صفر صربستان شد تا به مرحله نهایی این رقابت‌ها در ایتالیا صعود کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان والیبال ایران لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس

اوستون اورونوف به حذف مقابل آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

طرفداری | اوستون اورونوف پست جدیدی را منتشر کرد.

پرسپولیس در رقابت های جام حذفی در یک مسابقه دیدنی و زیبا مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت ها کنار برود. همین موضوع با واکنش اوستون اورنوف که در این بازی یک گل هم زد همراه شده و او نوشته است:

ارتش سرخ. من به شما افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم که در این تیم با شما بازی می‌کنم.

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا