Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:31:05 GMT

قلم قرمز روی 4 بازیکن؛ کونته آنها را نمی‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۹۹۰۷

قلم قرمز روی 4 بازیکن؛ کونته آنها را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، فهرست تیمش برای تور پیش فصل کره جنوبی را اعلام کرد و این تیم امشب راهی خاور دور می شود. خریدهای جدید، فریزر فورستر، ایوان پریسیچ، ایو بیسوما و ریچارلیسون در فهرست قرار دارند اما جایی برای کلمنت لنگله، نیست چرا که به تازگی جذب شده و مدارک او برای این سفر کامل نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لنگله تنها بازیکنی نیست که تور را از دست می دهد و پنج نفر دیگر از تیم اصلی نیز به این سفر نمی روند. جو رودن به دلیل بیماری از دست می‌دهد و سرخیو رگیلون، تانگوی اندومبله، جیوانی لو سلسو و هری وینکز بازیکنان سرشناشسی هستند که به آماده‌سازی پیش فصل خود در کمپ تمرینی ادامه خواهند داد. به نظر می رسد تصمیم کونته برای خارج کردن نام این 4 بازیکن، پیامی صریح است مبنی بر اینکه آنها بخشی از برنامه های او برای فصل پیش رو نیستند. 

تاتنهام در تورهای پیش‌فصل قبلی‌ خود، فرصت‌های زیادی را در اختیار جوانان قرار می داد. جاش کیلی، چارلی سایرز و مالاچی فاگان والکات، جوانانی هستند که در این سفر تاتنهام را همراهی می کنند. برایان خیل و پاپ ماتار سار نیز پس از اتمام قراردادهای قرضی خود در والنسیا و متز، فرصتی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن کونته و کادرفنی او خواهند داشت.

اولین بازی تاتنهام عصر چهارشنبه مقابل تیم منتخب لیگ کرده برگزار می‌شود. قبل از شروع لیگ، بازی برابر رنجرز، رم و سویا نیز برای تاتنهام پیش بینی شده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته تانگوی اندومبله سرخی رگیلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!

امیر قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرد و با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

tags # امیر قلعه نویی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • فلفل قرمز: ادویه جدید دنیای مد! (عکس)
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)