Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: از عملکرد آنها سورپرایز نشدم چرا که می‌دانستم بازیکنان جوان ایران در رده‌های پایه قهرمان جهان شدند و در این تورنمنت فرصت این را پیدا کردند که توانایی های خود را اثبات کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل ایران در لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: اول از همه بایستی به تیم ایران تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بسیار خوبی بود. برای آن‌ها در مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم ایران را در فینال این رقابت‌ها ببینم. در طول این مسابقات تیم ایران فوق‌العاده بازی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در ادامه افزود: در ست اول فرصت این را داشتیم تا این ست را به سود خود به پایان برسانیم. ولی ایرانی‌ها به ما نشان دادند که تا آخرین امتیاز مبارزه می‌کنند. وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. میلاد هم به عنوان رهبر این تیم بود که تا آخرین لحظه آن‌ها را همراهی کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در مورد نسل جدید والیبال ایران گفت: همانطور که گفتم وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. از عملکرد آنها سورپرایز نشدم چرا که می‌دانستم بازیکنان جوان ایران در رده‌های پایه قهرمان جهان شدند و در این تورنمنت فرصت این را پیدا کردند که توانایی های خود را اثبات کنند.

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها موفق به شکست قاطع و سه بر صفر صربستان شد تا به مرحله نهایی این رقابت‌ها در ایتالیا صعود کند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ تیم ملی تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال بازیکنان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد


آقای محسن عمادی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این مطلب افزود: امیر توکل کامبوزیا که سابقه مبارزاتی را از پدرش و در مبارره با رضا شاه به ارث برده بود زندگی پرفراز و نشیبی داشت که همه جزییات آن در کتاب کامبوزیا آمده است.
وی افزود: پدر کامبوزیا در دوران رضا شاه و مبارزه با عوامل انگلیسی به شهادت رسید، مادرش او را برای تحصیل به مشهد می‌برد و او برای تحصیلات عالیه به روسیه می‌رود. آن جا با کلنل پسیان همراه می‌شود و فصل نوینی در زندگی اش ایجاد می‌شود.
آقای عمادی گفت: بعد از آن در دانشگاه‌ها این فعالیت را ادامه می‌دهد که منجر به تبعیدش به سیستان و بلوچستان می‌شود و سرانجام در سال ۵۳ به علت حمایت از امام خمینی (ره) و ادامه دادن مبارزه‌های انقلابی به دست ساواک به شهادت می‌رسد.
مدیر نشر ابراهیم هادی گفت: ما در کتاب کامبوزیا علاوه بر این که از اثر گذاری او برمنطقه سیستان وبلوچستان می‌گوییم، نکات کمتر گفته شده‌ای مثل همراهی رهبر انقلاب با کامبوزیا در مقطعی از زندگی اش و یادداشت ایشان بر کتاب کامبوزیا و در خصوص این شخصیت انقلابی گفته ایم.
وی افزود: کامبوزیا در عین حال یک شخصیت علمی بود که ما در این کتاب تلاش کرده ایم در خصوص تلاش هایش در این خصوص هم بنویسیم.
آقای عمادی گفت: نقش امیر توکل کامبوزیا در مبارزه با صهیونیسم بین المل و مجاهدت هایش در زمینه تفسیر قرآن و کوشش‌های علمی شهید کامبوزیا از نکاتی است که در کتاب آمده است.

دیگر خبرها

  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران