Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های سیمای فارس در دهه ولایت و امامت شامل بخش‌های متنوع، شاد، سرگرم کننده و محتوا‌های مناسب و مخاطب پسند است. ویژه برنامه زنده "عید تا عید" از شب عید قربان تا عید غدیر هر شب ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ از باغ زیبای ارم با حضور و مشارکت مردم بطور زنده روی آنتن سیمای فارس می‌رود.

در این برنامه که با همکاری بنیاد غدیر استان فارس اجرا می‌شود علاوه بر پخش آیتم‌های متنوع، مفرح و شاد، مهمانان و کارشناسان مطرح و برجسته دعوت می‌شوند و اوقات بانشاطی را برای بینندگان رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت دهه ولایت و امامت، ۳ ویژه برنامه "خوشا شیراز"، روز عید قربان، عید غدیر و جمعه ۲۴ تیرماه، ساعت ۱۰ بطور زنده به مدت ۱۸۰ دقیقه از شبکه‌های شما و فارس روی آنتن می‌رود.

پخش برنامه ویژه نوجوانان و جوانان، فیلم‌های سینمایی و سریال و انیمیشن‌های متنوع و جذاب از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در دهه ولایت و امامت است.

سیمای فارس با راه اندازی پویش مردمی "عید بندگی" دلنوشته‌ها و تصاویر ارسالی شهروندان به مناسبت عید ولایت و امامت را بنام خود مخاطبان در بخشی با عنوان چند دقیقه مال شماست پخش می‌کند.

رادیو فارس هم به مناسبت عید قربان و عید غدیر خم با دو ویژه برنامه پرمخاطب "نارنجستان" و "پسین دلگشا"، زنده روی آنتن رادیو فارس می‌رود.

برنامه "نارنجستان" ساعت ۱۰ با پخش آیتم‌های شاد و سرگرم کننده و جذاب تلاش می‌کند اوقات خوشی را به شنوندگان هدیه کند.

برنامه "پسین دلگشا" هم مهمان لحظات عصرگاهی شنوندگان است و ساعت ۱۸:۳۰ مخاطبان رادیو فارس می‌توانند شنونده این برنامه شاد و مفرح باشند.

پخش بخش‌های نمایش طنز، ترانه و سرود، خواندن تلفن و پیام‌های مردمی و گزارش از مهمترین قسمت‌های این دو ویژه برنامه زنده رادیو فارس است.

ارتباط‌های مختلف خبری و پخش گزارش‌های متعدد از سطح شهر و ارتباط با خبرنگاران آزاد مستقر در شهرستان‌های استان و پوشش مراسم‌های عیدانه‌ای که در جای جای استان فارس است از برنامه‌های خبر صدا و سیمای فارس در ایام دهه امامت و ولایت است.

خبر فارس در بخش‌های خبری ۱۱ و ۱۶ رادیو و ۱۶:۴۵، ۲۰:۴۵ و ۲۳:۱۵ تلویزیون پخش می‌شود.

تولید و انتشار عکس نوشته‌های متعدد و پوستر ویژه عید غدیر، تولید و انتشار عکس نوشته‌های ایام غدیر و ولایت، اطلاع رسانی مراسم‌های مرتبط در این ایام از اقدامات حوزه فضای مجازی شبکه فارس است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیمای فارس دهه ولایت و امامت شبکه فارس دهه ولایت و امامت ویژه برنامه سیمای فارس رادیو فارس عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش