Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا کریم آقائی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص کاهش ظرفیت مسافر در پرواز‌ها و کمبود بلیط به برخی از مقاصد استان‌های کشور از جمله مشهد مقدس، کیش، تهران  و ... توضیح داد: با پیگیری‌های انجام شده از روسای ایستگاه‌ها و ایرلاین‌ها افزایش بی‌سابقه دمای هوا باعث شده که شرکت‌های هواپیمایی نتوانند ۴۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت را فروش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین به دلیل برخی مشکلات دیگر از جمله مشکلات فنی که وجود دارد، ظرفیت کامل پذیرش مسافر از سوی شرکت‌های هواپیمایی میسر نیست.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: هیچ مسافری قبول نمی‌کند که به دلیل تصمیم ناگهانی در پروازها، سفرش کنسل شود لذا این محدودیت در این چندماهه اخیر و با توجه به گرمای هوا وجود دارد تا سفر همه مسافران با اطمینان خاطر انجام شود.

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز در سطح بین‌المللی فعال و سومین فرودگاه پرتردد در ایران است که سالانه ۳ میلیون نفر جابه‌جایی مسافر در داخل و خارج از کشور دارد.

در این فرودگاه پرواز به ۱۰ مقصد بین‌المللی با ۶ شرکت هواپیمایی خارجی و ۴ شرکت داخلی انجام می‌شود که در حوزه بار و حمل‌ونقل در حال حاضر ۲ کارگو ترمینال در فارس وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه های فارس کاهش ظرفیت مسافر گرمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای تهران به ایلام لغو شد

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وحید فروغی زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به اطلاع می رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست