Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه فروش شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه ریزش دیوار سوله و بخشی از یک مدرسه عصر امروز در محله رهنان اصفهان جنب محل برگزاری دعای عرفه گزارش شد.

وی اظهار داشت: این حادثه ۲ مصدوم شامل زن ۷۶ ساله و مرد ۴۶ ساله داشت و به پنج دستگاه خودرو خسارت وارد شد.

شیشه فروش با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: عملیات امداد و نجات برای این حادثه انجام و ۲ تیم اورژانس و آتش نشانی به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این باره گفت: این حادثه ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه امروز در خیابان حسین آباد رهنان گزارش شد.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: عوامل ایستگاه ۲۱ آتش نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام و پس از ایمن سازی محل به عوامل شهرداری تحویل شد.

برچسب‌ها آتش نشانی مدیریت بحران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی مدیریت بحران اصفهان آتش نشانی مدیریت بحران اصفهان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت