Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین انباردار در حاشیه بازدید از مجموعه خوابگاه‌های دانشجویی حضرت احمدبن موسی (ع) واقع در شهر صدرا، از پیگیری برای تکمیل تمام پروژه‌های علوم پزشکی شیراز و بهبود شرایط خوابگاهی این مکان دانشجویی خبر داد.

او گفت: خوابگاه دانشجویی متاهلان حضرت احمدبن موسی (ع) با داشتن ظرفیت بیش از ۸۰ خانوار دانشجو و امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده است، یکی از بسته‌های تشویقی این معاونت برای دانشجویان متاهل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انباردار با یادآوری اینکه خوابگاه یاد شده سال ۹۶ و با حضور وزیر بهداشت وقت افتتاح شد، امکانات آن را برای دانشجویان متاهل نسبتا مناسب توصیف و گفت: در صورت تکمیل بخش‌های رفاهی، این خوابگاه به یکی از جذابترین خوابگاه‌های متاهلی کشور بدل خواهد شد.

معاون علوم پزشکی شیراز گفت: تکمیل پروژه‌های رفاهی و فرهنگی این خوابگاه متاهلی در حال پیگیری است، با راه اندازی این مکان دانشجویی، مشکل اسکان تعداد زیادی از دانشجویان متاهل رفع شده و از سوی دیگر باعث تشویق به ازدواج و تشکیل خانواده از سوی دانشجویان مجرد می‌شود.

او از آغاز پیگیری‌های لازم برای راه اندازی پروژه‌های ورزشی این مجموعه خبر داد و گفت: در طرح اولیه راه اندازی این مجموعه دانشجویی، اماکن ورزشی و تفریحی کامل با امکانات مضاعف همانند استخر، سرزمین بازی و تفریحات آبی، پیست دوچرخه کوهستان و مانند این‌ها در نظر گرفته شده است که در حال حاضر یکی از سالن‌های ورزشی آن در حال آماده سازی بوده و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسافت این مجموعه خوابگاهی از فضا‌های آموزشی دانشگاه را یکی از چالش‌های حضور دانشجویان دانست و گفت: راه اندازی سرویس رفت و آمد منظم با حداکثر ساعات بازدهی، ایجاد مهد کودک، راه اندازی فضا‌های فرهنگی و تفریحی و در نظر گرفتن برخی امتیازات برای ساکنان خوابگاه دانشجویی حضرت احمدبن موسی (ع) می‌تواند بر جذابیت حضور و سکونت در این خوابگاه بیافزاید.

او گفت: تمامی هزینه‌های بهسازی و بازگشایی این مجموعه از اعتبارات اختصاصی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پرداخت می‌شود و در صورت وجود حمایت‌های لازم از سوی سایر منابع، راه اندازی این خدمت جدید با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

انباردار حمایت از تشکیل و تحکیم نهاد خانواده در دانشگاه را یکی از اهداف عالی و اصلی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانست و گفت: تمام امکانات موجود در این معاونت در خدمت سیاست ملی جوان سازی جمعیت و حمایت از خانواده قرار داشته و تلاش می‌کنیم تا در این امر خیر و آینده سازی کشور که ضامن استقلال و امنیت آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است، سهمی موثر داشته باشیم.

مجموعه خوابگاهی حضرت احمدبن موسی (ع) بهار سال ۱۳۹۶ و با حضور وزیر بهداشت وقت افتتاح، اما با شیوع بیماری کرونا تعطیل و برای مدت کوتاهی تغییر کاربری داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز حمایت از خانواده علوم پزشکی شیراز حضرت احمدبن موسی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه