Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@11:00:01 GMT

«باشگاه امید» روی آنتن شبکه امید

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۰۲۷۰

«باشگاه امید» روی آنتن شبکه امید

مجله عصرگاهی «باشگاه امید» به تهیه‌کنندگی علیرضا صادقی از تاریخ 19 تیر هر روز ساعت 19 از شبکه امید پخش می­‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مجله عصرگاهی «باشگاه امید» از تازه­‌های شبکه امید همزمان با عید قربان و شروع شدن جشنواره تابستانه این شبکه از یکشنبه 19 تیر هر روز ساعت 19 به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه امید می­ رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«باشگاه امید» به تهیه­‌کنندگی علیرضا صادقی و اجرای مشترک حامد مدرس، حسام نام­آور، مریم قاسمی، هر روز با پیگیری اخبار و اتفاقات نوجوانان و دعوت از مهمانانی که دغدغه­مند نوجوان هستند یا خود نوجوانان، قصد دارد تعامل مخاطب را با شبکه امید پررنگ­تر کند.

از رویکردهای این برنامه پیشران تحول بودن و شرکت دادن هرچه بیشتر نوجوانان در این برنامه است، که این مهم با همراه شدن نوجوانان با کمپین­ ها و رویدادها انجام خواهد شد.

«باشگاه امید» هر روز شنبه تا پنجشنبه ساعت 19 از تاریخ 19 تیر 1401 مصادف با عید قربان با برنامه­ های شاد روی آنتن شبکه امید می­ رود.

بخشی از عوامل «باشگاه امید» عبارتند از: تهیه­ کننده: علیرضا صادقی، سردبیران: مجید یحیایی و امیرحسین ثقفی، مجریان: حامد مدرس، حسام نام­آور، مریم قاسمی، نویسندگان: امیرحسین مرزبان، نگار رشتبری، فاطمه رضوانی­فر، مدیر تولید: حمید خزائی، مشاور پروژه: مهدی کاشفی ­فرد، مریم مومن­ زاده، روابط عمومی: فاطمه تقوا، مسئول فضای مجازی: علی عالیشوندی

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عید قربان شبکه امید علیرضا صادقی باشگاه امید باشگاه امید شبکه امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین