Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نصراصفهانی می‌گوید تیراندازان نیاز به اردوی تدارکاتی در هانوفر آلمان دارند تا از فشنگ مرغوب و مناسب استفاده و سلاح‌های خود را به روز رسانی کنند تا با یک تیم آماده راهی مسابقات قهرمانی جهان شوند.

سرمربی تیم ملی تپانچه بعد از لغو سفر تیم ملی به جام جهانی کره جنوبی، در گفتگو با ایران اکونومیست اظهار کرد: از الان تا مسابقات قهرمانی جهان مصر حدود 3 ماه فرصت داریم ولی در این فاصله هیچ مسابقه‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام جهانی کره جنوبی آخرین مسابقه قبل از قهرمانی جهان بود که متاسفانه اعزام نشدیم. قرار بود تیم تپانچه‌ طبق برنامه به کره اعزام شود، تلاش‌ هم شد و همه چیز آماده بود اما متاسفانه از شرکت‌های هواپیمایی نتوانستیم بلیط تهیه کنیم.

نصراصفهانی در ادامه به حیاتی بودن اردوی هانوفر اشاره کرد و گفت: قطعا نیاز به اردوی تدارکاتی در هانوفر آلمان داریم. باید در این سفر تیراندازان از فشنگ مرغوب و مناسب استفاده و سلاح‌های خود را به روز رسانی کنند تا با یک تیم آماده راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم. طبق برنامه قرار است این اردو در نیمه دوم شهریور انجام شود. تایید شورای برون مرزی را هم گرفتیم و امیدواریم که تیم راهی این اردو بشود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیراندازان در قهرمانی جهان مصر به اوج آمادگی خواهند رسید گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم را به آمادگی مد نظر برسانیم و به مسابقات اعزام کنیم. تمام کشورها برای کسب سهمیه به مصر می‌آیند. این اولین مسابقه توزیع سهمیه المپیک پاریس است و قطعا سختی‌های خاص خود را دارد و کسانی که در این مسابقه سهمیه بگیرند دیگر در مسابقات آینده سهمیه نخواهند گرفت و این فرصت را به کشورهای دیگر خواهند داد. اولین مسابقه کسب سهمیه برای همه کشورها سخت است. ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا ورزشکارانمان جزو 10 نفر اول دنیا باشند تا بتوانند به خوبی از حق خود دفاع کنند.

نصراصفهانی در ادامه درباره اینکه فروغی در کارنامه‌اش تنها مدال جهانی ندارد آیا او می تواند مدال جهانی خود را در این مسابقات بگیرد، گفت: تلاش و برنامه‌ریزی ما این است که در مسابقات هدف که جهانی مصر است تیراندازان به اوج آمادگی برسند. فروغی هم از این قاعده مستثنی نیست. او روند رو به رشدی را طی می‌کند. امیدواریم که به آن آمادگی مورد نظر ما برسد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیراندازی ، محسن نصر اصفهانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیراندازی مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد