Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:04:26 GMT

لاپید تلفنی با شاه اردن گفتگو کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۰۴۰۹

لاپید تلفنی با شاه اردن گفتگو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با عبدالله دوم شاه اردن رایزنی کرد.

بر اساس این گزارش، لاپید در تماس تلفنی با عبدالله دوم شاه اردن عید قربان را به وی تبریک و حادثه انفجار گاز در بندر العقبه اردن را هم تسلیت گفت.

دفتر یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: لاپید امشب به صورت تلفنی با عبدالله دوم پادشاه اردن گفتگو و به وی و اردنی ها حلول عید قربان را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید که لاپید در این گفتگوی تلفنی حادثه انفجار و نشت گاز در بندر العقبه اردن را هم به عبدالله دوم شاه این کشور تسلیت گفت.

کد خبر 5534688

منبع: مهر

کلیدواژه: اردن یائیر لاپید عبدالله دوم رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی روسیه ایالات متحده امریکا اوکراین عراق فلسطین جنگ اوکراین انگلیس سوریه ترکیه مسکو ایران حمله روسیه به اوکراین لبنان عبدالله دوم شاه اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول شرف عبدالله ویسی به هواداران فولاد؛ در لیگ می‌مانیم!

فولاد خوزستان تحت هدایت عبدالله ویسی در وضعیت بسیار بدی در جدول رده بندی قرار دارد و یکی از گزینه های اصلی سقوط به لیگ یک است اما با این حال عبدالله ویسی در برنامه فوتبال برتر قول ماندن این تیم در لیگ را داد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • بشار اسد به پوتین تبریک گفت
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • قول شرف عبدالله ویسی به هواداران فولاد؛ در لیگ می‌مانیم!
  • اردن: نتانیاهو توافق آتش بس را به خطر می اندازد
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی