Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنارو گتوزو پس از امضای قرارداد خود برای هدایت والنسیا اکنون درحال آماده سازی این تیم برای فصل 2022/23 است. در تمرینات والنسیا با گتوزو، دو موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرمربی ایتالیایی در بعضی از جلسات تمرینی در حال کشیدن سیگار الکتریکی دیده می شود. این موضوع با انتقاد بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمرینات پُرفشار گتوزو باعث ضعف و غش کردن بازیکنان والنسیا می شود. گتوزو وقتی می بیند بازیکنی روی زمین افتاده، بلافاصله شخصاً آن بازیکن را از زمین بلند کرده و به انجام ادامه تمرینات تشویق می کند.

اخبار داغ 

غافلگیری سران منچستریونایتد و تن هاخ از قصد رونالدو برای جدایی از بین رفتن میراث کارلوس کی روش در دوران دراگان اسکوچیچ معارفه کریم بنزما در سانتیاگو برنابئو؛ 13 سال گذشت شاهرخ بیانی: یکدل و متحد نباشیم در جام جهانی سوژه خنده می‌شویم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا