Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب‌الله در سخنانی با بیان اینکه لبنان به مقاوم‌ترین کشور منطقه در برابر رژیم اشغالگر تبدیل شده است، اظهار داشت که پهپادهای مقاومت رژیم اسرائیل را وارد معادلات و محاسبات جدیدی کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله گفت که «لبنان با فداکاری‌ها و دست‌آوردهای مقاومت در طول 40 سال گذشته، به مقاوم‌ترین کشور منطقه در مقابله با رژیم صهیونیستی تبدیل شده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روز شنبه در سخنانی در منطقه الخیام در جنوب لبنان تصریح کرد: «مقاومت امروز یک گنج راهبردی، سپر دفاعی لبنان و مایه سربلندی این کشور است و وظیفه خود را در راستای تأمین منافع مردم لبنان و حفظ کرامت و ثروت آنان انجام داده است».

شیخ نبیل قاووق با اشاره به پرواز اخیر پهپادهای حزب الله به سمت میدان گازی کاریش در منطقه مورد مناقشه لبنان و فلسطین اشغالی گفت: «پیام پهپادهای ما در مکان و زمان مناسب و فوری بود. این پیام صد درصد ملی و با اهداف لبنانی بود و ارتباطی به مذاکرات ایران و سفرهای مقامات آمریکایی نداشت».

وی تأکید کرد که «پهپادهای مقاومت دشمن اسرائیلی را وارد معادلات و محاسبات جدیدی کرده است و میزان خشم دشمن از پهپادهای مقاومت، درستی مواضع مقاومت را ثابت می‌کند».

حزب‌الله لبنان هفته گذشته سه پهپاد غیرمسلح را بر فراز میدان گازی «کاریش» در مورد مناقشه بین لبنان و فلسطین اشغالی به پرواز درآورد.

هرچند ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هر سه پهپاد را رهگیری کرده و مورد هدف قرار داده است، اما حزب‌الله در بیانیه خود تأکید کرده است که این پهپادها مأموریت اطلاعاتی داشته‌اند و توانسته‌اند مأموریت‌شان را با موفقیت انجام دهند و پیام مدنظر حزب‌الله را منتقل کنند.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله در پایان گفت: «مواضع مسئولان لبنان باید موضع مذاکره لبنان را تقویت کند و جلوی دخالت‌ها و دیکته‌های سفارتخانه‌ها را بگیرد، زیرا وقتی ثروت لبنان در معرض تهدید دشمن قرار می‌گیرد، تسلیم شدن در برابر هیچ سفیری جایز نیست».

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل حزب الله لبنان لبنان رژیم صهیونیستی اسرائیل حزب الله لبنان لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

ماجرای جنگ تمام نشدنی اسرائیل در جنوب لبنان یا رویای سرقت از سرزمین ثروت

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 847895 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو