Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز یک‌شنبه با اعلام این مطلب اظهار داشت: با انجام شگردهای خاص پلیسی، ماموران پلیس اطلاعات متهم را شناسایی و دستگیر کردند. 

وی با بیان اینکه متهم علت و انگیزه خود را از انجام این کار اغفال و اخاذی اعلام کرده است، گفت: هرگونه مزاحمت در فضای سایبری برابر قانون جرایم رایانه‌ای، جرم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر افزود: لازم است کاربرانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند حتماً قانون جرایم رایانه را مطالعه کنند.

سرهنگ ساکی همچنین از دستگیری اعضای ۲ باند سرقت موتورسیکلت و سیم برق در این شهرستان با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ خبر داد و ادامه داد: ماموران با شگردهای خاص پلیسی دو باند پنج و هفت نفره سارقان را شناسایی و طی چند عملیات هر ۱۲ نفر را دستگیر کردتد.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه آنها پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه، مقدار ۱۵۰ متر سیم برق و مقادیری از اموال مالباختگان به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با تاکید بر اینکه عزم پلیس برای شناسایی و دستگیری مجرمان حرفه‌ای جدی و هوشمندانه است، یادآور شد: هر ۱۲ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ساکی در ادامه از دستگیری سه سارق و کشف هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی، سه فقره سرقت تجهیزات معابر عمومی و یک فقره سرقت مغازه با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

وی گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات خاص پلیسی ۲ نفر از متهمان که دارای سوابق کیفری بودند را شناسایی و در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده متهمان به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از وسایل و تجهزات معابر عمومی به ارزش تقریبی ۲۲۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

سرهنگ ساکی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه یک نفر سارق اماکن خصوصی را حین سرقت دستگیر کردند که در تحقیقات به عمل آمده متهم با سوابق متعدد کیفری، به پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت از مغازه و یک فقره سرقت وسایل و تجهزات معابر عمومی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی گفت: هر سه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها ملایر اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ملایر اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فضای مجازی فقره سرقت اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز