Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:54:33 GMT

نماز عید قربان در مساجد استان اردبیل اقامه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۰۸۲۲

نماز عید قربان در مساجد استان اردبیل اقامه شد

به گزارش خبرنگار ایرنا نماز عید سعید قربان در شهر اردبیل روز یکشنبه ساعت ۶:۳۰ دقیقه به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه اردبیل و با شرکت گسترده مردم، در محوطه شهیدگاه مجموعه تاریخی و جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد.

قرائت دعای بافضیلت ندبه از دیگر آئین های روز عید قربان است که بعد از نماز این عید مسعود، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازدارنده کرونا در مصلای اردبیل در حال برگزاری است و شرکت واحد اتوبوسرانی اردبیل از ساعت پنج صبح، اتوبوس هایی را برای انتقال نمازگزاران از میدان های شهر به مصلی تدارک دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر شهر اردبیل، در سایر شهرستان های این استان نیز نماز عید قربان با حضور مردم و با شکوه خاصی اقامه شد و ائمه جمعه و جماعات با تبریک این عید معنوی و دینی، مردم را به دستگیری از فقرا و نیازمندان و صله رحم توصیه کردند.

جمع کثیری از نمازگزاران در شهرهای محتلف استان اردبیل بعد از اقامه نماز عید قربان، نذورات و کمک های نقدی خود را برای دستگیری از ضعفا و فقرا به پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد امام (ره) دادند.

تعداد قابل توجهی از مردم مومن استان همه ساله به مناسبت عید سعید قربان در میان نیازمندان گوشت نذری توزیع می کنند و امروز به همت خیران و مسئولان در شهرستان های گرمی و انگوت، ۵۰ راس دام سبک خریداری، ذبح و گوشت آنها به همراه ۸۰ کیلوگرم گوشت خریداری شده از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، با نظارت ادارات دامپزشکی در میان نیازمندان توزیع شد.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲ شهرستان، در شمال ایران واقع شده است.

برچسب‌ها عید سعید قربان نماز عید قربان ستاد اقامه نماز کشور استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان نماز عید قربان ستاد اقامه نماز کشور عید سعید قربان نماز عید قربان ستاد اقامه نماز کشور استان اردبیل نماز عید قربان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه بعد از نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.

شهید بلیان اهل کرمانشاه روز گذشته در پی تیراندازی اشرار مسلح به برجک نگهبانی از آن سوی نوار مرزی، در هنگ مرزی بانه کردستان به فیض شهادت نائل شد.

نماز بر سر پیکر مطهر شهید را حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بعداز نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه کردند و پیکر مطهرشهید بر دستان مردم انقلابی و قدرشناس کرمانشاه تشیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد