Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@13:21:41 GMT

آمریکا:تیراندازی در پارکینگ دو نفر را کشت

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۱۱۶۸

خبرگزاری آریا- حوادث تیراندازی در ایالات متحده آمریکا همچنان ادامه دارد ، در میان هرج و مرج سلاح های کنترل نشده که هر هفته ده ها کشته می دهند و جایی از این جنایات در امان نیست.

به گزارش سرویس بین الملل آریا؛این جنایات در چند وقت اخیر افزایش چشمگیری داشته است. در همین راستا، حداقل دو نفر در تیراندازی در پارکینگ یک سوپرمارکت در میلواکی ویسکانسین کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فاکس نیوز در روز شنبه نهم ژوئیه به نقل از سازمان های انتظامی، این حادثه تقریبا در ساعت 10:25 به وقت محلی رخ داد.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، درگیری هایی در پارکینگ سوپرمارکت و پیش از درگیری در همان فروشگاه رخ داد. این شبکه تلویزیونی گزارش داد که تیراندازی منجر به کشته شدن مردی علاوه بر نگهبان سوپرمارکت شد که هویت او تایید نشده است.

پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده،به عنوان اولین اصلاحات بزرگ فدرال در زمینه اسلحه در سه دهه اخیرچند روز پس از آن که دادگاه عالی حقوق اسلحه را گسترش داد؛ لایحه ای دو حزبی را امضا کرد که کنترل مالکیت اسلحه را به قانون تبدیل می کند.

بایدن در کاخ سفید و همسرش جیل در کنارش گفت: «این روز بزرگی است. انشاءالله این روز جان بسیاری را نجات خواهد داد».

دادگاه عالی پیشتر برای اولین بار اعلام کرده بود که قانون اساسی ایالات متحده از حق افراد برای حمل اسلحه در ملاء عام برای دفاع از خود محافظت می کند.

محدودیت های حمل اسلحه برای مدت طولانی در کشور موضوعی بحث برانگیز بوده است و تلاش ها برای اعمال کنترل های جدید بر فروش اسلحه بدون موفقیت تکرار شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900088

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو