Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:44:30 GMT

نعمت ولایت سبب استمرار انقلاب شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۱۱۹۱

نعمت ولایت سبب استمرار انقلاب شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های عید سعید قربان با گرامیداشت دهه ولایت و امامت اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که ما را علی شناس قرار داد و باید نعمت ولایت را بزرگ شماریم و جدی گیریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت ولایت به پیروزی رسید، افزود: ملت ایران اسلامی به برکت ولایت، ۴۰ سال مشکلات و فتنه‌ها را تحمل می‌کند و رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی امروز پرچم دار مقابل با فتنه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه دو خطر مهم نظیر جنگ تحمیلی هشت ساله و جنگ هفت ساله دفاع حرم کشور را تهدید کرد و به برکت ولایت در آن به پیروزی رسیدیم، اظهار داشت: امروز شرایط کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی رو به رشد است و باید به خاطر جراحی اقتصادی، این دوران را طی کنیم.

آیت الله لائینی افزود: کشورهای غربی دارای تورم، نارضایتی، ازهم پاشی دولت‌ها، سونامی استعفا روبرو هستند ولی ایران اسلامی به برکت ولایت دارای مردم صبور و امیدوار هستند و این ملت به برکت ولایت به این سطح از امیدواری دست یافتند.

امام جمعه ساری مشکلات را ناشی از انحراف از مسیر انقلاب دانست و گفت: ما وارث مشکلاتی هستیم که به دلیل بی توجهی به توصیه‌های رهبر انقلاب و دلبستگی به وعده‌های دشمن ایجاد شده است.

وی بر لزوم بزرگ شمردن نعمت عید غدیر تاکید کرد و گفت: عید سعید فطر بازگشت به فطرت است و و هرچیزی که ما را به خدا نزدیک می‌کند سبب تقرب می‌شود.

آیت الله لائینی نماز و تقوا انسان را به خدا وصل و نزدیک می‌کند، افزود: قربانی کردن و انفاق در راه خدا، انسان را به خداوند نزدیک می‌کند.

کد خبر 5534748

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه دعای عرفه عید سعید قربان ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سنندج آمار کرونا زلزله هرمزگان مشهد اردبیل حجاب و عفاف برکت ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد