Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مهندس عذاری اهوازی مدیر عامل این شرکت با صدور پیامی دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان ؛متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّكِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ

خدای را شاکرم که بار دیگر بلندای عمر ما را تداوم بخشید تا دو عید بزرگ اهل ایمان، عید سعید قربان و فرخنده عید غدیرخم، که دهه ولایت و امامت نامیده می شود را به شادی بنشینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید قربان، عید بندگی و اطاعت در برابر معبود و عید غدیر، عید کمال دین و تجلی ولایت است. و دهه امامت و ولایت سرشار از درس های بزرگیست که با تمسک به آنها، راه مسلک حق بر جویندگان معرفت و یقین روشن می شود.

دهه دوم ماه ذی الحجه یادآور اثبات عشق و تسلیم در فرمان پروردگار و ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان است. دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان، تهذیب نفس و رسیدن به کمال، بدون ولایت امکان پذیر نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه منا، فرا رسیدن عید قربان و موسم عید بزرگ غدیر و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان، شیعیان مولا علی(ع) بویژه همکارانم در شرکت نفت و گاز اروندان و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم خداوند سبحان توفیق بهره مندی از برکات روزهای پر خیر و برکت این دهه را نصیب همگان نماید.

عبدالله عذاری اهوازی
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

 

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهن دژ در غالب تحقق شعار دولت سیزدهم برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، اجرا شد.
کریمی افزود: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است.
وی ادامه داد: چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:ا ین طرح با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی