Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@09:38:38 GMT

نصب دوربین برای پخش اتفاقات در رختکن!

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۱۴۲۸

نصب دوربین برای پخش اتفاقات در رختکن!

به گزارش رادیو RMC، جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد. فیفا قصد دارد که برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی به دوربین های تلویزیونی اجازه دهد که به صورت مستقیم از داخل رختکن تیم ها گزارش و تصویر تهیه کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، این رسانه فرانسوی تاکید کرد که این تصمیم فیفا باعث می شود که قبل از بازی وضعیت رختکن تیم ها به نمایش درآید که این جذابیت بیشتری به بازی‌ها خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شیوه برای نخستین بار در رقابت های هاکی استفاده شد و حتی دوربین های تلویزیونی صحبت مربیان در رختکن با بازیکنان را به صورت زنده پخش کردند. بازتاب خوب این اقدام باعث شده فیفا هم قصد داشته باشد در جام جهانی ۲۰۲۲ چنین شیوه ای را اجرا کند.

فیفا قصد دارد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از هر نظر بهتر و کامل تر از دوره های قبلی جام جهانی باشد. منبع: همشهری آنلاین لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر جام جهانی قطر اخبار ورزشی اخبار مرتبط ماجدی نایب رییس کاندیدای پرحاشیه نمی شود ۱۴۰۱/۴/۱۹ بازی بدون توپ امیرحسین توخته یک امتیاز برای ایران داشت + فیلم ۱۴۰۱/۴/۱۸ ایران سه - صربستان صفر؛ ایتالیا ما داریم می آییم ۱۴۰۱/۴/۱۸ پیشنهاد سازمان هواپیمایی به دوحه: هواپیما‌های قطری در ایام جام جهانی در ایران پارک شوند ۱۴۰۱/۴/۱۸ صیادمنش به هال‌ سیتی پیوست + عکس ۱۴۰۱/۴/۱۸ خسرو حیدری مربی تیم فوتبال استقلال شد ۱۴۰۱/۴/۱۸ آخرین ویدیو ها فرود ناگهانی هواپیما در وسط بزرگراه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۳:۱۹ با دیدن این ویدیو آرامش را به وجود خود باز گردانید ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۳:۱۶ بغض بهرام افشاری اشک ایرج طهماسب را درآورد + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۲:۵۰ آموزش پخت سیب زمینی شکم پر + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۲:۴۲ فیلم الهام چرخنده در حال آواز خواندن لو رفت! ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۲:۲۶ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۹:۵۴ نصب دوربین برای پخش اتفاقات در رختکن! ۰۹:۴۶ یادداشت بایدن درباره ایران در آستانه سفرش به منطقه ۰۹:۴۴ جاده هراز و چالوس امروز یکطرفه می شود ۰۹:۱۰ ماجدی نایب رییس کاندیدای پرحاشیه نمی شود ۰۹:۰۶ تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران به بیش از یک‌ ماه رسید / وعده صفر کردن مطالبات در هفته جاری ۰۷:۰۰ سفر به مالدیو، رویایی ترین جزیره آسیا چقدر آب می خورد؟ + جدول قیمت ۰۱:۵۱ شیوه تقویت سیستم ایمنی با آب + نکات ۰۱:۲۶ با شوهر پرخاشگر و مردی که دست بزن دارد چطور رفتار کنیم؟ ۰۱:۰۶ طرز تهیه لواشک گوجه سبز ۰۰:۵۸ این عضو بدن زودتر از باقی اعضا پیر میشود ۰۰:۴۲ نکاتی برای خرید و استفاده از خمیر دندان کودک ۰۰:۳۸ مغز ما در هنگام خواب چه می کند؟ ۰۰:۲۶ ارتباط قد افراد با انواع بیماری ها ۰۰:۲۴ مشکل کولر خونتون چیه؟ بگو تا دلیلش رو بگم ۰۰:۱۹ مصوبه جدید کنکور ۱۴۰۲ به زودی ابلاغ می شود ۰۰:۰۸ فال ابجد روزانه امروز یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۳ ۵ بلایی که زیاد نشستن بر سر بدنتان می آورد ۲۳:۵۸ اتصال دو گوشی به پروفایل واتس آپ ۲۳:۴۹ لرزش اندام های مختلف بدن خبر از چه می دهند؟ + علل ۲۳:۴۷ هکرهای طرفدار روسیه به پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا حمله کردند ۲۳:۳۶ واکنش ایران به طرح موضوع تکمیل سامانه های پدافند هوایی در منطقه از سوی یک مقام آمریکایی ۲۳:۳۴ با دخالت اطرافیان در تربیت فرزندمان چه کنیم؟ ۲۳:۳۱ دمای هوا دوباره افزایش می یابد ۲۳:۱۶ با دیدن این ویدیو آرامش را به وجود خود باز گردانید ۲۳:۰۹ ۱۰ ماسک برای شادابی فوری صورت خسته ۲۳:۰۳ ترافیک در جاده کندوان سنگین است ۲۲:۴۲ آموزش پخت سیب زمینی شکم پر + فیلم ۲۲:۳۹ لاغرکننده ترین نوشیدنی های طبیعی دنیا ۲۲:۱۶ دارویی برای درمان شایع ترین سرطان های کشور + فیلم ۲۲:۰۱ نحوه صحیح شستن انواع بالشت با دست و ماشین لباسشویی ۲۱:۵۳ واکنش گل قهر و آشتی به لمس شدن + فیلم ۲۱:۴۸ سبز شدن آسمان پس از وقوع توفان + فیلم ۲۱:۴۱ تزئین کیک به شکل سبد میوه + فیلم ۲۱:۴۱ جنسیت جنین کی و کدوم هفته بارداری مشخص می شه؟ ۲۱:۳۰ تور ۴ روزه دبی چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۲۱:۱۶ اعتصاب غذای پنگوئن ها به دلیل کیفیت! + فیلم ۲۱:۱۱ از کندی تا آبه؛ مهم ترین ترورهای سیاسی تاریخ ۲۱:۰۷ مهارت نه گفتن قبل از صدمه خوردن اینطور بیاموزید ۲۱:۰۱ بازی بدون توپ امیرحسین توخته یک امتیاز برای ایران داشت + فیلم ۲۰:۵۰ کاخ سفید عید قربان را به مسلمانان جهان تبریک گفت ۲۰:۴۳ ایده ارزان و رومانتیک شاد کردن همسر (مناسب خانم ها) ۲۰:۳۰ چه بر سر دوج کوین خواهد آمد؟ ۲۰:۲۲ ویدیویی که یادآور انیمیشن «راتاتوی» شد + فیلم ۲۰:۱۸ ایران سه - صربستان صفر؛ ایتالیا ما داریم می آییم ۲۰:۱۳ نشانه های هشدار دهنده خودکشی در کودکان! + راه حل ۱۹:۵۵ پیشنهاد سازمان هواپیمایی به دوحه: هواپیما‌های قطری در ایام جام جهانی در ایران پارک شوند ۱۹:۵۲ پروژه زنجیره فولاد در کردستان می تواند تحول جدی در استان ایجاد کند ۱۹:۴۸ برای جوش نزدن صورتت، این رازها به دردت میخوره ۱۹:۴۱ والدین سمی این حرف ها رو به بچه هاشون زیاد می گن ۱۹:۳۶ زیبایی شگفت انگیز و ترسناک یونان + فیلم اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی قطر اخبار ورزشی ۱۴۰۱ ۰۴ ۱۸ فیلم ۱۴۰۱ جام جهانی ۱۴۰۱ ۴ ۱۸ فیلم ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • جشن رختکن فوتسال افغانستان با آهنگ صادق بوقی؛ او او او او! + ویدیو
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی