Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش تعرفه صادرات فولاد گفت: در نتیجه تصمیمات عجولانه، غیر کارشناسی و خلق الساعه، صنایع کشور را با چالش رو به رو می‌کنیم و فرصت‌های اقتصادی را از دست می‌دهیم. احمد جباری گفت: آقایانی که با تصمیمات غیر کارشناسی برای تولید و اشتغال کشور مشکل درست می‌کنند، باید بدانند که بحران برای صنایع مادر تا چه اندازه می‌تواند باعث بحران اقتصاد کشور و اقتصاد استان‌ها وحتی شهر‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام اینکه تعرفه سنگینی بر صادرات فولاد بسته شده که باعث نگرانی تولیدکنندگان این صنعت شده است گفت: گویا تعرفه را ۲۴ درصد تصویب کردند و این عدد بزرگ باعث نگرانی دست اندرکاران فولاد شده است.
وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم فولاد به بحران کشیده شود گفت: اگر مسوولان بخواهند بر تصمیم خود اصرار داشته باشند و تعرفه این چنینی بسته شود، بی شک مجموعه فولاد آسیب بزرگی خواهد دید.
نماینده بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در شرایط سخت کرونا که مدت دو سال اقتصاد کشور را آزاد داد، مشکلات بسیاری در مباحث اقتصادی و زیر ساختی برای کشور رقم خورد گفت: از کرونا آسیب‌های بسیاری دیدیم و امروز که از ان فشار عبور کردیم، می‌طلبد که بحران تراشی نکنیم.
وی با تاکید بر اینکه تعرفه فولاد باید مقداری تعدیل شود گفت: باید تعرفه به نوعی تعدیل شد که هم نیاز فولاد کشور خودمان تامین شود و هم دربخش صادرات به مشقت و سختی نیفتیم، صنعت فولاد کشور آسیب نبیند و نگران زیر ساخت‌های این صنعت نباشیم.   بیشتر بدانید: ضرورت توجه بر توسعه و نقش آفرینی معادن
جباری با تاکید بر اینکه قرار شد تعرفه را به ۱۷ درصد بازگردانند گفت: در خارج از ایران بازار فولاد خوبی داریم و اگر نتوانیم به موقع در بازارحضور پیدا کنیم و نیاز کشور‌هایی که سالهاست با آن‌ها کار می‌کنیم را فراهم کنیم، فرصت‌ها را از دست میدهیم.
وی با ابراز تاسف از اینکه گاهی تصمیمات خلق الساعه‌ای گرفته می‌شود که مشکل افرین می‌شود گفت: بی شک بستن تعرفه سنگین بر صادرات فولاد یکی از تصمیمات غیر کارشناسی است که در صورت تجدیدنظر نکردن، تبعات آن را مشاهده خواهیم کرد. نماینده بندرلنگه در مجلس با اشاره به مباحث تخصصی که در ایمیدرو مطرح می شود گفت: معادن به اندازه ای برای کشور اهمیت دارد که دستگاهی  جامعه و کامل در این زمینه نقش آفرینی می کند. وی با اشاره به جلساتی که با مسوولان ایمیدرو برگزار کرده گفت: هرگاه که برای معادن به ویژه معدن هرمزگان که در حوزه انتخابیه ام قرار دارد، با مشکل یا چالشی رو به رو می شویم، مشکلات را با مدیران ایمیدرو مطرح می کنم که خوشبختانه مدیریت ایمیدرو تخصص و تجربه خوبی در این زمینه دارد و نهایت همکاری را برای رفع مشکلات به  عمل می آورند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایمیدرو تعرفه فولاد صادرات تولید غیر کارشناسی شود گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه.  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان نقش و اهمیت کارگران در رونق تولید و پیشرفت جامعه؛ اساس و بنای توسعه کشور را کارگران دانست که در همه عرصه ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین«حبیب الله غفوری» در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه؛ یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به کارگران کشور، که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت. وی همچنین به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد که محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می کنند. امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام غفوری همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می کردند و همیشه به اخلاق های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم

دیگر خبرها

  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان