Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@17:37:57 GMT

در حد توان در جهت تبیین اهمیت ولایت تلاش کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۱۵۳۲

در حد توان در جهت تبیین اهمیت ولایت تلاش کنیم

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: ولایت فقیه که ریشه در غدیر دارد ، در رأس کار است ، باید هرکس در حد توان در جهت تبیین اهمیت ولایت تلاش کند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه امروز آغاز دهه امامت و ولایت است ، خواستار تلاش و همت در راستای تبیین جایگاه امامت شد و گفت: در طول تاریخ اسلام خیلی تلاش شد که این نور را کم رنگ و جایگاه را تضعیف کنند ، خصوصاً در دوران ما که نظامی بی نظیر و مبتنی بر ولایت فقیه که ریشه در غدیر دارد ، در رأس کار است ، باید هرکس در حد توان در جهت تبیین اهمیت ولایت تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قرآن کریم خاطر نشان کرد: در قرآن آیات متعددی توجه ما را به مسأله ولایت و شکرگزاری از این نعمت الهی معطوف می‌دارد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه در طول ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام توطئه‌ها خنثی شده است، افزود: تحریم‌ها ، ترورها ، کودتاها و فتنه‌ها هیچکدام نتوانستند ، به ملت ما و نظام اسلامی آسیب برسانند ، علت این توانمندی و اقتدار ، اتکای این نظام به ولایت و اطاعت مردم از این جایگاه است ، لذا دشمن در جهت تضعیف و تخریب این جایگاه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند ، دهه ولایت و امامت بهترین فرصت جهت تبیین این موهبت بزرگ است.

وی گفت: از مساجد ، هیئات مذهبی ، تشکل‌ها و فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای، دانشگاه‌ها و مراکز علمی انتظار می‌رود، به بیان فتنه‌ها و انحرافات فکری و سیاسی روشنگری کنند ، ملاحظه می‌کنید، که زمانی که بر اساس قانون با برخی از عناصر منحرف برخورد می‌شود، برخی افراد فرصت طلب در این فضای رسانه‌ای به توهین و تخریب نسبت به جایگاه ولایت روی می‌آورند، اگرچه به لطف الهی متن ملت ایران با آگاهی و هوشیاری پاسدار ولایت است، اما این حرکات سخیف بیانگر عمق کینه دشمن و مستکبران و نفوذی‌های آن‌ها با ولایت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز عيد قربان جهت تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد