Web Analytics Made Easy - Statcounter

خشنود گفت: انشعابات غیرمجاز و استفاده از آب آشامیدنی مردم برای آبیاری باغ‌ها و مزارع باعث کاهش محسوس آب شرب  ساکنان این شهرستان شده است.

او از اجرای طرح خانه به خانه برای شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز در شهرستان دنا خبر داد و می گوید: در این طرح تاکنون ۵۰۰ انشعاب غیر مجاز شناسایی و قطع شده و متخلفان نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دنا انشعاب از خط انتقال اصلی را یکی دیگر از مشکلات شبکه های آب رسانی مردم شهرستان دنا دانست و گفت: متاسفانه عد‌ه ای از افراد سودجو با انشعاب از خط اصلی و استفاده برای کشاورزی موجب اخلال در شبکه آبرسانی شده اند.

خشنود از تداوم طرح خانه به خانه برای شناسایی انشعابات غیر مجاز و برخورد با متخلفان خبر داد و می گوید: مردم در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیر مجاز و استفاده سودجویان و فرصت طلبان از آب آشامیدنی مردم برای آبیاری باغ ها و مزارع فورا به این اداره اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت علاوه بر قطع انشعاب غیر مجاز با متخلفان نیز برخورد قاطع قانونی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب آبیاری مزارع انشعابات غیر شهرستان دنا غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ بیش از هزارمیلیارد ریال صرف ارائه خدمات درمانی برگشت ناپذیر به اتباع فاقد هویت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شده است.

حبیب غزنوی، در نشست ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی گفت: علاوه بر ارائه خدمات درمانی، خدمات بهداشتی شامل مراقبت از نوزاد و مادرباردار، واکسیناسیون سرخک، فلج اطفال و مالاریا هم به صورت رایگان به تمامی اتباع مجاز و غیرمجاز ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: زاهدان تنها شهر کشور است که دارای مرکز تسهیلات زایمانی در حاشیه شهر برای انجام زایمان‌های بهداشتی مادران باردار اتباع است.

غزنوی خاطر نشان کرد: باتوجه به مرزی بودن سیستان و بلوچستان و قاچاق انسان، بیشترین هزینه انجام شده در سیستم درمانی مرتبط با بیماران تصادفی اتباع خارجی است.

همچنین محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۳۴ بیمار دیالیزی فاقد مدارک وجود دارند که هر کدام از این بیماران به طور میانگین ۱۳ بار در ماه دیالیز می‌شوند و هر نوبت ۱۷ میلیون ریال هزینه برای سیستم درمانی ایجاد می‌کند.

وی افزود: همچنین ۱۵۳ بیمار تالاسمی نیز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان وجود دارد که در ماه حدود ۲۰۰ میلیون تومان جهت درمان آنها هزینه می‌شود.

مومنی ادامه داد: صرف این هزینه‌های غیرقابل بازگشت که هیچگونه منبع جبرانی برای آن در نظر گرفته نشده است باعث شده است تا فشار اقتصادی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحمیل شود.

سعیدی مدیرکل اتباع سیستان و بلوچستان نیز گفت: سیاست‌های کلی و برنامه‌هایی توسط اداره اتباع در حال انجام است و امیدواریم این برنامه‌ها کمکی به سیستم بهداشتی و درمانی کند.

احمدزاده دادیار حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان هم گفت: ارائه خدمات درمانی به اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان روند افزایشی دارد.

وی ادامه داد: باید از کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی برای پرداخت بخشی از هزینه‌های درمانی اتباع خارجی استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد