Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد محمودی روز یکشنبه در  خطبه‌های نماز عید سعید قربان افزود: عبادت  دارای ۲ بعد دارد است، نخست مقابله با هوای نفس است و دیگری ایجاد یک ساختار اجتماعی صحیح، که باید مطابق با آن زندگی کرد و دنیای فعلی نیز بیش از گذشته به مقوله های دینی مانند حج نیازمند است.

وی ادامه داد: وحدت و عبادت دو پایه اساسی حج به شمار می رود و باید آن را عامل اصلی وحدت مسلمانان در سراسر جهان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حج یکی از شعائر الهی است و ما نیز باید مانند حضرت ابراهیم(ع) و حضرت اسماعیل(ع) زندگی کنیم و امتحان های الهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حج خاطرنشان کرد: در مراسم حج باید دشمن را بخوبی شناخت و دشمنان را به دیگران شناساند.

وی با اشاره به جبهه مقاومت در جهان اظهارداشت: مقاومت رژیم صهیونیستی و مستکبران را به زانو در آورده است و آنان در فلسطین، سوریه و لبنان سرگردان شده اند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: عید سعید قربان دارای درس‌های بسیاری است و بر همین اساس انسان باید همه تعلقات را رها کند و خداوند را مد نظر قرار دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی اضافه کرد: همه پیامبران امتحاناتی را به خوبی گذراندند که هیچ یک از ما امروزه قادر به موفقیت در آنها نبودیم.

نماز عید سعید قربان اصفهان روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد.

برچسب‌ها عید سعید قربان اصفهان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان اصفهان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه عید سعید قربان اصفهان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها