Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم پر فیض دعای عرفه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و مشارکت پرشور مردم مومن در مصلا جمعه بوشهر با شکوه خاصی برگزار و زمزمه‌های عاشقانه مردم این دیدار طنین‌انداز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در روز عرفه، مردم ولایتمدار بوشهر با قرائت دعای عرفه امام حسین (ع) با پروردگار راز و نیاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم خداجوی استان بوشهر با حضور در حرم مطهر امامزادگان، بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس در روز عرفه برای ظهور امام زمان (عج)، سلامت بیماران و حل مشکلات جامعه و مردم دعا کردند.

 در مرکز استان بوشهر دعای پر فیض عرفه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه بوشهر و قشرهای مختلف مردم در مصلا جمعه این شهر با شکوه خاصی برگزار و زمزمه‌های عاشقانه مردم این دیدار طنین‌انداز شد.

شرکت‌کنندگان ضمن قرائت زیارت امام حسین علیه‌السلام و دعای عرفه، با خداوند برای ظهور حضرت مهدی (عج)، سلامتی بیماران، حل گرفتاری‌های مسلمانان جهان و بخشش گناهان خود دعا کردند.

برگزاری مراسم دعای عرفه در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان/ امروز حال و هوای مردم دیار "قومس" کربلایی بود + تصاویرطنین دعای عرفه در پایتخت مقاومت اسلامی به روایت تصویرنجوای عارفانه عرفه در بیرجند به روایت تصویر

سخنرانی امام جمعه بوشهر و مرثیه سرایی در وصف اهل بیت علیهم‌السلام از دیگر برنامه‌های روز عرفه در مصلا جمعه بوشهر بود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دعای عرفه دعای عرفه جمعه بوشهر دعای عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

مردم دیار علویان فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال