Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:42:00 GMT

افزایش ۱۳.۱ درصدی اعتبارات عمرانی ابلاغی فارس

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۱۸۲۶

افزایش ۱۳.۱ درصدی اعتبارات عمرانی ابلاغی فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید سنگی، افزود: مجموع این اعتبارات در امسال افزون بر چهار هزار میلیارد تومان است که این عدد سال گذشته بیش از سه هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان هم در سال جاری افزون بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی ۶۰۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: اعتبارات هزینه‌ای استان نیز بر اساس قانون بودجه امسال، افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، در خصوص وضعیت تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال گذشته این استان گفت: عدد مصوب برای طرح‌های ملی و ملی با ویژگی مشخص استان افزون بر هشت هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال و رقم تخصیص یافته نیز پنج هزار و ۴۲۳ میلیارد در سال است.

سنگی افزود: طرح‌های استانی مصوب نیز یک هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال است که ۹۸۶ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی گفت: با توجه به عملکرد اعتبارت سال ۱۴۰۰ و وجود پروژه‌های نیمه تمام، ضرورت دارد که امسال از آغاز پروژه‌های جدید خودداری شود.

او اظهار داشت: کل اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی امسال استان فارس نیز افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که از این میزان افزون بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به پرداخت حقوق و تأمین مزایای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی تخصیص خواهد یافت.

کد خبر 5534836

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتبارات سازمان برنامه و بودجه استانداری فارس بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت عید سعید قربان کرمانشاه دعای عرفه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه سنندج خراسان رضوی آمار کرونا اردبیل مشهد حجاب و عفاف نماز عید قربان افزون بر یک هزار میلیارد تومان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب میان ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با تلاش عوامل اداری و اجرایی منطقه و در نظر گرفتن ضوابط تشویقی در صدور مجوز خصوصاً املاک قولنامه‌ای، درآمد منطقه در سال گذشته تحقق ۱۲۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب بین ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک پروژه‌های تعریف شده برای اجرا در سال جاری را ساماندهی کمربندی حد فاصل پل سنجان تا میدان بسیج شامل عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۳/۵ کیلومتر، ساماندهی بلوار شهید کاظمی کرهرودی به طول ۲/۵ کیلومتر، دیوار ساحلی محله دروازه کرهرود، دیوار ساحلی خیابان طالقانی و سایر پروژه‌های محله محور عنوان کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت حاصل شده در اسفند ۱۴۰۲ در خصوص آزادسازی زمین خواری در محله تخت سادات کرهرود، گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام زمین‌های متعلق به شهر به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 747879

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟