Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال زنان ایران که قرار است هشتمین اردوی آماده‌ سازی خود را در کشور بلغارستان برگزار کند، بامداد روز دوشنبه 20 تیر تهران را به مقصد این کشور ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند و در مسیر آماده‌سازی خود برای این رقابت‌ها تاکنون 7 اردو برگزار کرده که یکی از آن‌ها به همراه چند دیدار تدارکاتی در صربستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این تیم برای آمادگی بیشتر از روز 20 تیرماه اردوی تدارکاتی و برون مرزی خود را در بلغارستان آغاز می‌کند و ضمن انجام تمرینات سه دیدار دوستانه خواهد داشت.

الساندرا کمپدلی در راستای استفاده از حداکثر پتانسیل والیبال زنان و توجه به پشتوانه‌سازی برای داشتن تیم ملی قدرتمندتر در آینده در هفتمین اردوی این تیم علاوه بر دعوت از بازیکنان بزرگسال از 6 بازیکن نوجوان هم دعوت کرده بود که دو نفر از این بازیکنان تیم ملی زنان را در اردوی بلغارستان همراهی خواهند کرد.

شبنم علیخانی، ستایش حسینی، زهرا کریمی، پوران زارع، زهرا مغانی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، نگار کیانی، مائده برهانی اصفهان، سیده نگار هاشمی، آیتک سلامت و ریحانه کریمی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و سوزان چمنی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو هستند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال بانوان والیبال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی