Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:17:20 GMT

استرلینگ پردرآمدترین بازیکن چلسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۲۴۰۴

استرلینگ پردرآمدترین بازیکن چلسی می‌شود

همه چیز آماده ثبت قراردادی میان بال انگلیسی منچسترسیتی و چلسی شده است که او را در ردیف گران‌قیمت‌ترین بازیکنان تاریخ تیم لندنی قرار خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از SI، رحیم استرلینگ در آستانه تبدیل شدن به هشتمین بازیکن گرانقیمت تاریخ باشگاه چلسی است چرا که مالک جدید تیم لندنی، تاد بولی پذیرفته است که برای خرید او از منچسترسیتی 47.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون پوند بپردازد.

این رقم تنها کمی از چیزی که سیتی سال 2015 برای خرید استرلینگ از لیورپول پرداخت کمتر است. در آن سال تیم منچستری 49 میلیون پوند برای جذب ستاره انگلیسی پرداخت.

استرلینگ که از قراردادش با سیتی تنها یک سال دیگر مانده است، در تاریخ 117 ساله باشگاه چلسی پس از روملو لوکاکو (97.7 میلیون پوند)، کای هاورتس (72 میلیون پوند)، کپا آریسابالاگا (71 میلیون پوند)، الوارو موراتا (60 میلیون پوند)، کریستین پولیشیچ (57 میلیون پوند)، فرناندو تورس (50 میلیون پوند) و جورجینیو (50 میلیون پوند)، و به طور مشترک تیمو ورنر که او نیز با قراردادی 47.5 میلیون پوندی راهی استمفوردبریج شد، هشتمین بازیکن گران قیمت محسوب می‌شود.

طبق گزارش نشریه ایونینگ استاندارد لندن، استرلینگ در چلسی پردرآمدترین بازیکن هم خواهد شد و حداقل 300 هزار پوند در هفته حقوق خواهد گرفت. این بدان معناست که استرلینگ در صورت ماندن در چلسی تا پایان قرارداد 5 ساله‌ای که برایش در نظر گرفته شده، بیش از 75 میلیون پوند درآمد کسب خواهد کرد.

در همین حال فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات، از مشخص شدن زمان تست پزشکی استرلینگ خبر داده و اعلام کرده که قرارداد بازیکن انگلیسی امکان تمدید برای سال ششم را هم دارد.

استقبال مدافع پیشین چلسی از پیوستن رونالدو به آبی‌‌پوشان لندنیبرنامه چلسی برای ربودن دیونگ از چنگ منچستریونایتد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی چلسی منچسترسیتی چلسی میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)

گل مادوئکه به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ