Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور ضمن اشاره به لزوم اجرایی شدن توافقات سابق میان دو کشور، سفر چندی قبل رئیس جمهور سوریه به تهران را موفق توصیف و تاکید کرد: در این سفر توافقات خوبی حاصل شد که اجرای آنها باید به شکل جدی دنبال شود.

سید ابراهیم رئیسی شامگاه شنبه در تماس تلفنی با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به دولت و ملت دوست و برادر سوریه گفت: امیدوارم خداوند به برکت این عید سعید، رحمت و نعمات خود را بر ملت‌های مسلمان و به ویژه ملت‌های مقاوم ایران و سوریه نازل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی ضمن اشاره به لزوم اجرایی شدن توافقات سابق میان دو کشور، سفر چندی قبل رئیس جمهور سوریه به تهران را موفق توصیف و تاکید کرد: در این سفر توافقات خوبی حاصل شد که اجرای آنها باید به شکل جدی دنبال شود.

رئیسی با بیان اینکه حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و به ویژه سوریه تداوم خواهد داشت، اظهار داشت: ایران حامی استقرار صلح و ثبات و مخالف هر گونه مداخله خارجی در سوریه است.

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه نیز در این گفتگوی تلفنی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به دولت و ملت ایران، از رئیسی درخواست کرد که صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیات وی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی برساند.

رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه دشمنان ما نه سال به سال، که روز به روز در برابر محور مقاومت ضعیف‌تر می‌شوند، گفت: ایران و سوریه در یک سنگر واحد قرار دارند و امیدوارم عید سال آینده را در حالی جشن بگیریم که ملت‌های ایران و سوریه شاهد موفقیت‌های روزافزون داخلی و خارجی باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ایران و سوریه بشار اسد رهبر معظم انقلاب سوریه سید ابراهیم رئیسی عید قربان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رئیس جمهور سوریه ایران و سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

سازوکار مجلس برای پرداخت بیمه کارگران ساختمانی را اینجا بخوانید.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

خبر موافقت مجلس با ارجاع اختلاف شرکت‌های توانیر ایران و گنت ترکیه به داوری را هم اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد