Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان اظهار کرد: عید قربان بزرگترین مظهر درس توحید، بندگی، معامله با رب الارباب و شروع مجاهده با نفس برای تربیت نفس توحیدی است.

وی با اشاره به آثار و برکات معنوی عید سعید قربان خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید در راستای تولید، تقویت و توسعه رضایتمندی مردم با خلاقیت و ابتکار مسائل و مشکلات را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

امام جمعه بیله سوار با تحلیل سیاسی داخلی و روابط بین‌الملل افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در آینده‌ای نه چندان دور روزهای خوبی از لحاظ اقتصادی و … در انتظار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و این امر در سایه فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی دولت آیت الله رئیسی اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام عزیزی با تقدیر از خیرین منطقه به ویژه سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز نیکوکاری جوانان سیدالشهدا و … در راستای توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در این عید سعید بیان کرد: این حجم از احسان و نذورات در منطقه در چند سال اخیر بی نظیر است.

امام جمعه بیله سوار از حضور پرشور مردم در دعای عرفه و نماز عید سعید قربان تقدیر کرده و خواستار ترویج فرهنگ این عبادت باشکوه در بین جوانان شد.

کد خبر 5534906

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل شهرستان بیله سوار امام جمعه بیله سوار عید سعید قربان نماز عید قربان بوشهر عید سعید قربان بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه دعای عرفه ویروس کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه سنندج خراسان رضوی آمار کرونا اردبیل مشهد حجاب و عفاف عید قربان عید سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار

دریافت 8 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6096473

دیگر خبرها

  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار
  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق(ع)
  • برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟