Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، تیم وکلای هرد بر اساس حقایق کشف شده تکمیلی، اسنادی را در دادگاه ویرجینیا ثبت کردند. آنها ادعا می‌کنند که دو نفر با نام خانوادگی مشابه در خانه‌ای در ویرجینیا، جایی که احضاریه هیات منصفه در ماه آوریل به آن ارسال شد، زندگی می‌کردند. این احضاریه برای فردی ۷۷ ساله در نظر گرفته شده بود، اما در عوض یک شخص ۵۲ ساله در دادگاه و در هیات منصفه حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکلای هرد نوشتند: «حاضر شدن در هیات منصفه از سوی کسی که برای انجام وظیفه در هیات منصفه احضار نشده عمیقا دردسرساز است، به ویژه در پرونده ای نظیر این.»

جانی دپ بعد از برنده شدن در دادگاه با چه فیلمی بازمی‌گردد؟ | پای نتفلیکس در میان است

جانی دپ پذیرفتن دوباره مشهورترین نقشش را رد کرد

پایان مضحکه دادگاهی خانواده هالیوودی | جانی دپ برنده شد

در اسناد تکمیلی اشاره شده که ویرجینیا برای جلوگیری از این نوع اشتباهات، برای تایید هویت اعضای هیات منصفه، تدابیری نظیر استفاده از شماره هفت رقمی هیات منصفه، کد پستی و تاریخ تولد در نظر گرفته است.

در این اسناد آمده است: «این تضمین ها وجود دارد و برای یک محاکمه عادلانه از سوی هر دوطرف مورد اعتماد است. اما هنگامی که این تضمین ها دور زده می‌شوند یا رعایت نمی‌شود، همان‌طور که در مورد این پرونده به نظر می‌رسد، حق محاکمه هیات منصفه و روند عادلانه تضعیف شده و به خطر می‌افتد. در این شرایط باید فقدان صلاحیت دادگاه اعلام و دستور محاکمه جدید صادر شود.»

در اسناد ارائه شده توسط وکلای هرد هیچ دلیلی برای اینکه چرا چنین اتفاقی رخ داده و یا چگونگی افشای این وضعیت ارائه نشده است.

تشکیل این پرونده ۵۳ صفحه‌ای در حالی صورت می‌گیرد که تیم حقوقی این بازیگر در تاریخ اول جولای ادعا کردند که حکم دادگاه با شواهد ارائه شده در طول شش جلسه همخوانی ندارد و به موضوع عضو اشتباه هیات منصفه اشاره شد، اما به اندازه سند روز جمعه به جزئیات پرداخته نشد.

کد خبر 689469 برچسب‌ها سینمای جهان جاني دپ بازیگران سینما و تلویزیون جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جاني دپ هیات منصفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد

اصغر جهانگیر درخواست ابطال مصوبه مزد ۱۴۰۳ از سوی دیوان عدالت اداری گفت: تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، وی در رابطه با مصوبه مزد سال ۱۴۰۳ و اینکه فعالان کارگری معتقدند که دیوان عدالت اداری با توجه به عدم امضای نمایندگان کارگری در شورای عالی کار و بند‌های این مصوبه باید نسبت به این مساله ورود کرده و آن را ابطال کند، آیا در این خصوص تصمیمی اتخاذ شده است، گفت: دیوان عدالت اداری به عنوان محلی برای حل و فصل دعاوی در محیط جامعه و اداری و کارگری شناخته می‌شود و لذا اگر کسی معتقد است که احجافی بر او صورت گرفته یا تخلف قانونی صورت گرفته است یا تضییع حقی از او شده است باید برای احقاق حقوق خود به دستگاه قضایی و دیوان عدالت مراجعه و طرح شکایت کند و صرف اینکه اعتقاد داشته باشیم که از افراد تضییع حقی شده، اما شکایتی نکنند دیوان مستقلا وارد نمی‌شود.

وی افزود: در این خصوص تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟