Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، رودخانه شادچای، از نقاط شمالی‌ غربی شهرستان شهریار و قسمت‌های مرزی استان تهران و استان البرز ( محور شهریار-کرج) آغاز می‌شود و با طی امتداد شهر شهریار و شهر صباشهر به جنوبی‌ترین نقاط شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان ختم می‌شود.

علاوه بر مسائل مربوط به کاهش چشمگیر دبی آب در این رودخانه طی سال‌های اخیر، مشکل وجود زباله، بوی نامطبوع، ریختن پساب واحدهای صنعتی و معدنی و خطرات احتمالی به دلیل ایمن نبودن مسیل رودخانه، مردم شهرستان شهریار به ویژه شهر صباشهر را آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شهروندان محله ویره صباشهر به خبرنگار فارس گفت: چندین سال است که وضعیت رودخانه شادچای با انبوه زباله و فاضلاب همراه است و بوی بسیار بد و حیوانات موذی در کنار خطرات به ویژه برای کودکان از مشکلات آن است.

علی ملکی شهردار صباشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار در خصوص وضعیت رودخانه شادچای، اظهار‌ کرد: طی بازدید به عمل آمده، متاسفانه وضعیت نامناسبی در رودخانه شادچای حاکم است و بوی نامطبوعی پخش می‌شود.

وی افزود: طی پیگیری‌ها رقم خوبی در بودجه توسط شورای شهر در این خصوص دیده شده بود و طی لایحه ارسالی و اخذ مصوبه از شورا، انتشار آگهی مناقصه عمومی جهت انتخاب پیمانکار و انجام پروژه لایروبی رودخانه شادچای انجام گرفته است.

شهردار صباشهر با بیان‌ اینکه این پروژه، پروژه‌ای فنی و سخت است، تصریح کرد: فاضلابی از شهر شهریار به این سمت می‌آید و در مسیر نیز فاضلاب‌ها و پساب‌های مختلفی به آن اضافه می‌شود و اوضاع نامناسبی دارد.

ملکی گفت: لایروبی رودخانه شادچای کار سختی است و ان‌شاءلله با توان مجموعه شهرداری این کار به نحو احسن انجام شده و رضایت شهروندان کسب شود.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: رودخانه شادچای شهردار صباشهر رودخانه شادچای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه