Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:10:26 GMT

خشم پوگبا از یونایتد؛ پیراهنش را امضا نمی‌کنم!

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۲۸۸۳

خشم پوگبا از یونایتد؛ پیراهنش را امضا نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن از این باشگاه جدا شده و به صورت آزاد به یوونتوس برگشت. 
او روز گذشته برای انجام تست‌های پزشکی وارد شهر تورین شده و به کلینیک یوونتوس رفت تا روند امضای قرارداد با این باشگاه برای دومین بار را پیش ببرد. 
هواداران بسیاری بیرون از ساختمان کلینیک پزشکی باشگاه یوونتوس تجمع کرده بودند تا این بازیکن خوشامد گفته و خوشحالی خودشان را از بازگشت او به یوونتوس ابراز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


پوگبا پس از پایان تست پزشکی و زمانی که از ساختمان کلینیک این باشگاه بیرون آمد شروع به گفتگو با هواداران و امضای پیراهن آنها و وسایلی که برای امضا گرفتن از او در اختیار داشتند کرد که در این بین اتفاق جالبی رخ داد. 
یکی از هواداران پیراهن منچستریونایتد را در دست داشت و از این هافبک فرانسوی خواست که آن را برایش امضا کند اما پوگبا آن را پس زده و نشان داد که حاضر نیست پیراهن تیم سابقش را که ظاهرا چندان دل خوشی هم از آن ندارد امضا کند. 
چند فصل آخر حضور این بازیکن در اولدترافورد با حواشی و درگیری‌های بسیاری با مربیان و مدیران این باشگاه همراه بود و او نتوانست درخششی که پیش از این داشت را در این تیم تکرار کند. مصدومیت‌های متعددی که گریبانگیر این بازیکن شده بود نیز مزید بر علت شد تا شرایط برای او بیش از پیش دشوار شده و در نهایت منجر به جدایی او از یونایتد شود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس

پیراهن اول آاس رم در فصل 25-2024 لو رفته است و تفاوت چشمگیری با پیراهن اول این فصل آنها دارد. 

طرفداری | فوتی هدلاینز طرح لو رفته جدیدی از پیراهن اول آاس رم در فصل 25-2024 منتشر کرده است. قبلا از این پیراهن طرحی با رنگ روشن تر منتشر شده بود اما ظاهرا قرار است از رنگ تیره تری در پیراهن اصلی جالوروسی در فصل 25-2024 استفاده شود. 

طرح لو رفته جدید از پیراهن آاس رم در فصل 25-2024 طرح لو رفته قبلی از پیراهن اول آاس رم در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور