Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین برجی روز یکشنبه به مناسبت دهه امامت و ولایت در جمع خبرنگاران افزود: براساس سیاست های شورا و شهرداری و اسناد بالادستی ورود به مناسبت های مهم از جمله عید قربان و غدیر از وظایف اساسی ماست.

برجی تصریح کرد: برنامه های یاد شده با همکاری بنیاد غدیر برگزار می شوند و تمرکز بیشتر آنها مناطق کم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول تاکید کرد: این برنامه ها با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و انتقال پیام عید قربان و عید بزرگ غدیر خم به عموم مردم برگزار می‌شود.

وی یکی از این برنامه ها را جشن در سایه سار غدیر عنوان کرد و گفت: این برنامه در بوستان ها و همچنین نواحی منفصل شهری شامل ناصرآباد، محله راه آهن، چوبیندر، باغ نشاط، شهرک دانش، بوستان های پامچال – محله مینودر،چهارصد دستگاه و محله سنجیده برگزار می شود.

برجی همچنین از برگزاری سومین جشنواره ملی خوشنویسی غدیر در پایتخت خوشنویسی ایران-کهن شهر مینودری قزوین خبر داد و گفت: موضوعات جشنواره ملی خوشنویسی غدیر، شامل خوشنویسی قرآن، نهج البلاغه، خطبه غدیر و اشعار آئینی با محوریت امام علی (ع) است.

وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف بهره گیری از مفاهیم ارزشمند قرآن کریم،نهج البلاغه و خطبه غدیر و عرض ارادت به مقام مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی(ع) و همچنین تبیین، توسعه و ترویج فرهنگ علوی برگزار می شود و همچنین ۱۱۰ اثر از میان آثار ارسالی با انتخاب هیات داوران به نمایشگاه راه پیدا خواهد کرد. 

برجی خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده سادات شهید با عنوان «نسیم بهشت» و همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی «تجلی غدیر» با مضمون اعیاد قربان و غدیر در فضای مجازی از دیگر برنامه های ما به شمار می رود.

سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، تجلیل از سادات خانه سالمندان با عنوان «شجره طیبه» را از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت برشمرد و گفت: در این برنامه با اهدای هدیه به سادات خانه سالمندان امیر المومنین علی (ع) از آنان تقدیر خواهند شد و ۲ جشن بزرگ غدیر نیز در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال جاری در پیاده راه سبزه میدان برگزار می شود.

برجی اظهار کرد: برگزاری مسابقه نقالان کودک و نوجوان غدیر با عنوان «لوح جان» در فضای مجازی و اجرای طرح اهدای هدیه «مهربان ترین بابای دنیا»  در مناطق کم برخورداری شهری و دادن هدیه  امیرالمومنین علی (ع) به کودکان از دیگر برنامه های این دهه مبارک است.

وی همچنین از برگزاری سه برنامه ورزشی «چهارشنبه های با نشاط  محله» در بوستان پامچال،اجرای ورزش باستانی در بوستان پامچال و ملت و برپایی کوه روی خانواده به همراه قرعه کشی و اهدا جایزه به کسانی که نام علی دارند، خبر داد.

 برجی یاد آور شد: به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت اکران تبلیغات محیطی به منظور فضاسازی اعیاد قربان تا غدیر و پوشش فعالیت ها و برنامه های این دهه نیز انجام خواهد شد.

وی، جشن های مردمی دهه امامت و ولایت و بسیج هنرمندان، برگزاری جشن غدیر در ۶  محله و بوستان  شامل بوستان شهدا، بوستان شهید نواب صفوی، شهرک عارف،زینبیه،منبع آب ومجتمع ادارات و  برگزاری مسابقات ورزشی در محله های شیخ آباد و حیدری، سعدی فرعی، هادی آباد، عارف و آبشار را نیز از برنامه های مشارکتی شهرداری قزوین با سایر نهادها در این ایام نام برد.

برچسب‌ها شهرداری قزوین عید سعید قربان عید سعید غدیرخم بنیاد غدیر استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین عید سعید قربان عید سعید غدیرخم شهرداری قزوین عید سعید قربان عید سعید غدیرخم بنیاد غدیر استان قزوین دهه امامت و ولایت شهرداری قزوین برگزار می شود برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی دو ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

مقاومت قزوین امروز در لیگ دو فوتسال به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۸ در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

دو ورزشکار استان در رقابت‌های پاراشنا به مصاف حریفان می‌روند

ابوالفضل نصری جیرنده و اکبر کریمی دو ورزشکار استان در رقابت‌های پارا شنا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به آب می‌زنند.

این رقابت‌ها از امروز تا ۱۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مهرگان میزبان رقابت‌های آفرود آزاد 

این رقابت‌ها در کلاس‌های تا ۲۵۰۰ سی سی، ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ سی سی، استاندارد، آزاد و چهار چرخ با حضور رانندگان ایلام، کرمانشاه، زنجان، خراسان رضوی، البرز و قزوین در ابتدای شهر مهرگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم