Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در مراسم قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) همزمان در سراسر کشور با بیان اینکه به مناسبت عید قربان حدود ۷۰۰ راس دام سبک و سنگین به این نهاد اهدا شده، اظهار کرد: سه راس این دام‌ها سنگین و باقی مانده دام سبک اهدایی خیران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش دام های اهدایی را بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: این دام‌ها به صورت کاملا بهداشتی توسط این نهاد ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه طرح نذر قربانی امسال با شیوه‌ای جدید در سطح ملی با مدیریت کمیته امداد در حال اجرا است، افزود: امسال این طرح با همکاری مسجد جمکران به منظور سلامتی امام زمان (عج) در حال اجرا است.

وی ادامه داد: مسجد جمکران ۱۲ راس گوسفند برای قربانی به نیازمندان‌استان اهدا کرده است.

الهی راد خاطرنشان کرد: همچنین موسسه خیریه انصارالحجه نیز بیش از ۱۰۰ راس گوسفند اهدا کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون ۱۱ قربانگاه در مراکز شهرستان‌های استان دایر است، اظهار کرد: مردم نیکوکار می‌توانند به هر میزانی که تمایل دارند در این طرح مشارکت داشته باشند و نذورات خود را برای نیازمندان اختصاص دهند.

وی افزود: در روز عید قربان ۱۹۶ پایگاه و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت گوشت‌های قربانی و نذورات مردم هستند.

الهی راد بیان داشت: جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نبوده و در روزهای آینده نیز نیکوکاران می‌توانند نذورات خود را در اختیار مراکز نیکوکاری و یا کمیته امداد قرار دهند.

وی گفت: در سال گذشته مردم استان نذورات و گوشت قربانی خود را به ارزش ۵ میلیارد تومان به مناسبت عید قربان به کمیته امداد استان اهدا کردند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: گوشت قربانی عید قربان مراکز نیکوکاری کمیته امداد خراسان شمالی کمیته امداد مراکز دریافت گوشت قربانی کمیته امداد عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد