Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اصلاح و ساماندهی نقاط پرخطر و حادثه‌خیز جاده‌ای استان خبر داد و گفت: در این راستا ۷ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان دشتستان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد هادی رستمیان ظهر امروز در بررسی جاده‌های دشتستان با اشاره به توسعه اجرا طرح‌های بزرگراه در محورها اظهار داشت: اکنون بیشتر راه‌های اصلی جاده‌ای استان بوشهر به بزرگراه تبدیل شده و تکمیل طرح بزرگراه دالکی به کنارتخته یکی از اولویت‌های امسال استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد گفت: حسب دستور استاندار بوشهر و با پیگیری‌های مسئولان تعریض ورودی آب‌پخش از نقاط حادثه خیز شهرستان دشتستان در دستور کار قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تعریض این مسیر به طول 3 کیلومتر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این محور مواصلاتی جاده‌ای در چندین سال گذشته شاهد تصادفات گوناگون خودروها بوده‌ایم که در راستای اصلاح این محور به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر: تکمیل بزرگراه محور دالکی به کنارتخته در اولویت قرار گرفته شود + تصویر550 میلیارد ریال برای حذف نقاط حادثه خیز جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت32 نقطه حادثه خیز در شیراز احصا شده است

 رستمیان افزود: در رفع نقطه حادثه‌خیز جاده آب‌پخش دشتستان، تعریض مسیر ورودی با اعتبار 7 میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود.

وی جابه‌جایی شبکه برق برای تعریض مسیر ورودی آب‌پخش از دیگر موارد در این مسیر دانست و گفت: باید به رفع و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز شهرستان دشتستان توجه ویژه شود و اعتبارات لازم در این زمینه اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار بوشهر حادثه خیز جاده نقاط حادثه خیز جاده ای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پی انتشار خبری در برخی از رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راه های کشور رفع شده است.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، این سازمان در پی انتشار خبری در برخی از  رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد که در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راههای کشور رفع شده است.

در اطلاعیه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای آمده است: "توضیح این که در سال ۱۴۰۲، ۴۱۲ نقطه از مجموع ۸۸۷ نقطه پرحادثه راه های کشور که در سال ۱۴۰۱ سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و پلیس راه توافق کرده بودند رفع و اصلاح شده است.

 ۳۱۳ نقطه دیگر نیز مربوط به توافق قبلی دو دستگاه در سال ۱۳۹۶ است که در سال ۱۴۰۲ اصلاح شده است.

 بنابراین در سال گذشته مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه راههای کشور رفع و اصلاح شده است و هر دو آمار ارائه شده توسط وزیر راه و شهرسازی و معاون حمل و نقل این وزارت خانه صحیح و متقن است."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود