Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات ۵ وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر منامه بحرین در حال برگزاری است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات صبح (مقدماتی) آرمین حبیب‌زاده در وزن 61 کیلوگرم، عرفان الهی در وزن 74 کیلوگرم، عارف رنجبر در وزن 86 کیلوگرم، مبین عظیمی در وزن 92 کیلوگرم و سالار حبیبی در وزن 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم آرمین حبیب‌زاده در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل انخبولد انخبات از مغولستان پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر ارسلان رحیم‌اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حبیب‌زاده در این دیدار به مصاف کومار موهیت از هند می‌رود.

در وزن 74 کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 از سد ریوتارو توگویا از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دیاس ساگداتوف از قزاقستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. الهی در این دیدار با جایدیپ از هند مبارزه می‌کند.

در وزن 86 کیلوگرم عارف رنجبر در دور اول با نتیجه 11 بر 8 مقابل ژاکسیلیک از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر 8 جوینتی کومار از هند را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. رنجبر در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 مقابل حاج اکبر عبدوالکاخاروف از ازبکستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. رنجبر در این دیدار به مصاف باتبیلکون نادامبات از مغولستان می‌رود.

در وزن 92 کیلوگرم مبین عظیمی در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 ایسا کیکوچی از ژاپن را از پیش رو برداشت و در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 12 بر 2 مقابل آکاش از هند پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. عظیمی در دیدار پایانی به مصاف نوردولت باکنوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن 125 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر و در دو گروه 4 و 3 تیمی و به صورت دوره‌ای برگزار شد، سالار حبیبی در دیدار نخست با نتیجه 10 بر صفر مدربک آبدینظر اولو از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر مقابل بکزات تاژی از قزاقستان پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. حبیبی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر آینظر بازاربایف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف ماهندرا گایکواد از هند می‌رود.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 18:30 امروز برگزار می‌شود.

تیم ایران در روز اول این رقابت‌ها صاحب 3 مدال طلا و یک مدال نقره شده بود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دیدار فینال راه یافت نتیجه 10 بر صفر مرحله نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است

نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: از نظر ایران راه حل همه‌جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان‌پذیر است.

به گزارش ایسنا، نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نیوریورک ضمن حمایت کامل از عضویت فلسطین اظهار کرد، ما عمیقا از اقدام غیرمسئولانه ایالات متحده و سواستفاده از وتو برای جلوگیری از احقاق حق مشروع فلسطینی ها متاسفیم. این وتو شرم آور که برخلاف اراده جمعی جامعه بین المللی صورت گرفت، بار دیگر نشان داد که ایالات متحده همچنان تنها مانع در تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است.

سعید ایروانی نماینده دائم کشورمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که منظور بحث پیرامون وتوی آمریکا بر درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برگزار گردیده بود، افزود: «مایه تاسف است که ایالات متحده آشکارا واجد شرایط بودن فلسطین برای عضویت در سازمان ملل را به چالش کشیده و صلح دوست بودن یک ملت را زیر سوال می برد.»

نماینده دائم کشورمان با انتقاد از توجیهات ریاکارانه هیات آمریکا در سازمان ملل و ارجاع آمریکا به ضرورت تکمیل روندهای مذاکرات موسوم به صلح اظهار داشت: واضح است که در عمل هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای وادار کردن رژیم آپارتاید صهیونیستی به اجابت خواسته های جهانی و یا احقاق کوچکترین بخشی از حقوق فلسطینیان وجود ندارد.

نماینده دائم کشورمان با تشریح جنایات این رژیم از اکتبر گذشته تاکنون و با ابراز نگرانی از اخبار مربوط به حمله اسرائیل به رفح اظهار داشت: « ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا با توجه به این ارتکاب گسترده و فجیع نسل‌کشی، همه اقدامات لازم را برای محاکمه و پاسخگویی تمامی فرماندهان، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل در غزه و دیگر سرزمین‌های فلسطینی اشغالی انجام دهد.»

رئیس هیات کشورمان در خاتمه تصریح کرد که از نظر ایران راه حل همه جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق تحقق کامل حق مسلم این ملت در تعیین سرنوشت و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور