Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:38:29 GMT

استقبال گرم صدها هوادار تایلندی از لیورپول (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۳۵۹۹

استقبال گرم صدها هوادار تایلندی از لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای برگزاری اردوی پیش فصل به شرق آسیا و تایلند سفر کرده تا دیدارهای دوستانه‌ای را در این کشور برگزار کند. 
صدها نفر از هواداران تایلندی ساعاتی قبل در فرودگاه بانکوک جمع شدند تا به بازیکنان لیورپول و همچنین کادر فنی این تیم و خصوصا یورگن کلوپ خوشامد بگویند و از حضور آنها در این کشور ابراز خوشحالی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بازیکنان لیورپول که از تماشای این جمعیت به وجد آمده بودند برای هواداران‌شان که پیراهن این تیم را به دست داشته یا شال و پرچم سرخ به همراه آورده بودند دست تکان دادند تا به ابراز احساسات آنها پاسخ دهند. 


داروین نونیز، خرید جدید و گرانقیمت این باشگاه، به همراه محمد صلاح که به تازگی قراردادش را با لیورپول تمدید کرده نیز جز بازیکنانی هستند که این تیم را در اردوی تایلند همراهی می‌کنند. 
گفته می‌شود تعداد افراد حاضر در این اردوی لیورپول نزدیک به 37 نفر است که قرار است آنها در تایلند همراهی کنند و سپس در کنار هم برای برگزاری ادامه اردوی پیش فصل به کشور سنگاپور سفر کنند. 


شاگردان یورگن کلوپ قرار است در دیداری دوستانه در روز سه‌شنبه در این کشور به مصاف منچستریونایتد بروند که اولین رویارویی آنها با یونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاخ است. 
آنها پس از برگزاری این دیدار قرار است به سنگاپور سفر کنند و در این کشور نیز با کریستال پالاس روبرو خواهند شد. بازیکنان لیورپول قرار است از پروژه‌های اجتماعی و همچنین فرهنگی در این کشورهای آسیاسی بازدید کنند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد