Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایهود اولمرت، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تایید کرد سران این رژیم هیچ علاقه‌ای به به گفتگوی سیاسی با فلسطینی‌ها ندارد چرا که این احتمال را می‌دهد بتواند بدون گفتگوی سیاسی و سقوط بر آنان پیروز شود.

براساس گزارش خبرگزاری سما او در ادامه گفت: «اسرائیل» به فشارهای آمریکا (برای راه‌حل سیاسی) پاسخ می‌دهد و سیگنال‌هایی تا حدی سطحی ارائه می‌کند، اما در آنها نمادی از هیچ پیشرفتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا اولمرت تایید کرد این رفتار سران رژیم صهیونیستی بسیار خطرناک است زیرا برای پیشرفت در مذاکرات با فلسطینی‌ها هیچ مانعی وجود ندارد.

پیش از این وبسایت عبری زبان «والا»  در گزارشی فاش کرد که شهرک نشینان صهیونیست به عملیات تروریستی علیه فلسطینیان شدت بخشیده اند، به طوری که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۴۰۰ حمله علیه فلسطینیان انجام داده اند و این در حالی است که مصون از مجازات هستند.

افزایش حملات تروریستی شهرک نشینان یهودی علیه فلسطینی‌های کرانه باختری در شش ماهه سال ۲۰۲۲ در حالی است که در سراسر ۲۰۲۱ مجموع حملات آن‌ها ۶۵۰ حمله بوده است. این گزارش نشان می‌دهد تروریسم شهرک نشینان دیگر محدود به هدف قرار دادن فلسطینی‌ها در زمین‌های کشاورزی یا در حومه روستا‌های فلسطینی نیست و به دیگر مناطق و شهر‌ها فلسطینی نیز کشیده شده است.

وبسایت والا در پایان این گزارش ضمن اذعان به اینکه «خشونت در ذات و درون شهرک نشینان نهادینه شده است و آن‌ها با این کار خوی و عزیزه ذاتی خود را ارضا می‌کنند.» نوشت که سران رژیم صهیونیستی هیچ وقت شهرک نشینان متجاوز را بازداشت، مجازات و به دادگاه معرفی نمی‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایهود اولمرت تحولات فلسطین شهرک نشینان فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم

شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز سه شنبه به مسجدالاقصی تعرض کردند.

به گزارش مشرق، امروز سه شنبه شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی، شهرک نشینان صهیونیست در این تعرضات اقدام به برگزاری مناسک تحریک آمیز تلمودی کردند.

در همین رابطه، وزارت اوقاف فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کردند میزان تعرضات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی طی یک هفته اخیر همزمان با عید یهودی پسح، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایشی ۲۶ درصدی داشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو