Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جباری در فضای مجازی انتقاد تندی را علیه رضا اسدی مطرح کرد

رضا جباری در فضای اینستاگرام به صحبت های مدیر برنامه های رضا اسدی واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، رضا جباری هافبک - مهاجم سال های گذشته پرسپولیس در فضای اینستاگرام از رضا اسدی و مدیر برنامه هایش انتقاد کرد.

او نوشت:

من مشکلی با پول گرفتن بازیکنها ندارم و مشکلی هم ندارم رضا اسدی ده میلیارد قرارداد ببنده اما اینطور مصاحبه کردن ایجنت اسدی هم توهین به باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان و هواداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده که کوچکترین فرد تو پیشکسوتان پرسپولیس هستم و بالای صد تا بازی برای پرسپولیس انجام دادم چهار فصل در تیم پایه پرسپولیس مربیگری کردم کل چهار فصل مبلغ قراردادم به دویست میلیون نمیرسید و دریافتی هم به پنجاه درصد نمیرسید که باشگاه پرداخت کرده و امسال هم به راحتی از تیم پایه کنار گذاشته شدم بدون اینکه حتی یک تماس با من گرفته شود و همینطور از طرف مدیریت و اركان باشگاه حتی یک تماس با یک تشکر که نصف قراردادم مانده و یک کلمه در مورد باشگاه صحبت نکردم و بقیه مربیها هم همینطور مثل آقای بزیک ، علیرضا محمد، اسماعیل هلالی.به خاطر هواداران البته و به خاطر تعصبی که به تیم داریم. بعد شما قرارداد چهار و نیم میلیاردی پرسپولیس رو موجب شرمساری خود میدانید عجب!!! 

گفتنی است مذاکرات باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه های رضا اسدی همچنان ادامه دارد.

 

اخبار داغ 

بهترین هم تیمی های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به انتخاب سایت گل سواستفاده تبلیغاتی ممنوع؛ نامزد انتخابات با کدام زبان با کی روش حرف می زند؟ تلخ و و شوکه‌کننده| پنج دقیقه پایانی دوران فوتبال افسانه‌ای زین‌الدین زیدان زوج مهدی ترابی و سعید صادقی در کناره ها؛ پرسپولیس با 36 گل، فصل را آغاز خواهد کرد!​​​​​​​

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر برنامه رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از رفع خطر یک واحد منزل مسکونی فرسوده و متروکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری یزد، سید ابوالفضل کشفی اظهار کرد: با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، منزل متروکه‌ای و سایر موقعیت‌هایی که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.

وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا با توجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیفتد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد افزود: در غیر این صورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود.

کد خبر 750207

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم